וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן לא עוצר, לו: "אירווינג יכול לקלוע 55-60 כל משחק"

כוכב הרוקטס רשם דאבל-דאבל שביעי ברציפות, קבוצתו דרסה גם את פורטלנד. מאמן קליבלנד שיבח את הכוכב שלו שקלע 39 נקודות, קאזינס עבר את כריס וובר: "מעולם לא חשבתי שזה יקרה"

AP

משהו טוב מאוד עובר לאחרונה על יוסטון. הלילה (בין ראשון לשני) סיפקה החבורה של מייק ד'אנטוני הצגה נוספת עם 114:130 על פורטלנד - ניצחונה החמישי בששת משחקיה האחרונים. היה זה משחקם ההתקפי הטוב ביותר של הרוקטס העונה, שהפציצו לא פחות מ-17 שלשות והשוו את השיא של גולדן סטייט וקליבלנד מהעונה שעברה - 16 משחקים ברציפות עם עשר שלשות או יותר.

מעולם כולם היה, כהרגלו, ג'יימס הארדן, שסיפק 38 נקודות ו-10 אסיסטים. המזוקן רשם בשתי העונות האחרונות שבעה משחקים של לפחות 35 נקודות ו-10 אסיסטים - יותר מכל שחקן אחר בליגה בתקופת הזמן הזו. כמו כן, מדובר בדאבל-דאבל שביעי ברציפות (שיא קריירה) ובפעם השביעית ברציפות שהוא קולע 30 נקודות או יותר.

"השחקנים מרגישים יותר בנוח", אמר ד'אנטוני, "הם מניעים את הכדור טוב יותר, אבל עדיין אפשר להשתפר". הארדן עצמו אמר כי הכוונה שלו היא "לקבל את ההחלטה הנכונה. כרכז אני רואה הרבה סוגי הגנות, אני צריך להבין מה הן עושות ואיך לתקוף אותן".

בצד המפסיד, פורטלנד המשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה וירדה למאזן 10:9. "קשה לשמור על יוסטון", הודה טרי סטוטס. "ג'יימס נהדר בלהבין מה צריך לעשות". דמיאן לילארד הוסיף: "כרגע אנחנו לא עושים את העבודה בהגנה. ברור שאנחנו מסוגלים לקלוע, אבל חייבים למצוא דרך לעשות יותר עצירות ולהיות יותר עקביים".

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
בכושר שיא. הארדן/AP

דמרכוס קאזינס עשה הלילה היסטוריה כשהפך לקלעי השלישי בתולדות סקרמנטו עם 8,846 נקודות. שחקן הפנים האימתני עבר את כריס וובר וכעת רק מיץ' ריצ'מונד (12,070) ופז'ה סטויאקוביץ' (9,498), אחרי 37 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-105:122 של הקינגס על ברוקלין.

"זה מדהים", אמר כוכב הקבוצה, "אני לא אוהב לדבר על המורשת של וובר. הוא האייקון הכי גדול שהיה בעיר הזאת. אני מרגיש כבוד והתרגשות גדולה, לא חשבתי שזה יקרה". מאט בארנס שיבח את קאזינס: "אין ספק שהוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה".

עוד באותו נושא

הארדן שוב כיכב ביוסטון, הפסד מפתיע לקליפרס, 8 נקודות לכספי

לכתבה המלאה
שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס. AP
היסטוריה. קאזינס/AP

קיירי אירווינג קלע שיא עונה של 39 נקודות ב-108:112 של קליבלנד על פילדלפיה, כולל 19 ברבע האחרון. "הכל שאלה של לדעת מתי לקחת אחריות", אמר רכז האלופה. "כשיש לך שחקנים מצוינים בקבוצה, זה יכול להגיע מכל כיוון בכל רגע. תמיד צריך לסמוך על המסירה, לסמוך על החברים שישפרו אחד את השני".

לברון נשאל האם אהב את מה שראה מחברו ברבע האחרון והשיב: "איך אפשר שלא? אנחנו מנסים ללכת עם מי שחם, קיירי מבין מה אנחנו צריכים ממנו כדי לנצח והוא הראה זאת". טיירון לו היה נחרץ עוד יותר: "הוא יכול לקלוע 55 או 60 נקודות מדי משחק".

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. AP
לוהט ברבע האחרון. קיירי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully