וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים רוצה להחתים את בר טימור על חוזה ארוך טווח

28.11.2016 / 8:37

הגארד שחוזהו יסתיים בקיץ נמצא בכושר נהדר והצטיין עם מול מכבי חיפה, במועדון העבירו לו מסר אך סיכום עדיין לא הושג. סטודמאייר: "המאמן ואני הצלחנו לגרום לכך שאהיה מעורב יותר"

one

לא מעט לחץ השתחרר בהפועל ירושלים אמש (ראשון) לאחר שסגנית האלופה קטעה רצף של חמישה הפסדים בכל המסגרות עם 71:93 על מכבי חיפה.

אחד המצטיינים היה בר טימור, שהמשיך את פתיחת העונה המוצלחת שלו וכיכב עם 20 נקודות באחוזים מצוינים, 5 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות. בירושלים הביעו שביעות רצון מהגארד, ואף פועלים הלכה למעשה בגזרתו: לוואלה! ספורט נודע כי בשבועות האחרונים העבירו האדומים לטימור מסר כי ברצונם להחתימו על חוזה ארוך טווח, שכן חוזהו הנוכחי יסתיים בקיץ הקרוב. בינתיים עדיין לא הושג סיכום בין הצדדים.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 71:93 את מכבי חיפה
סימונה פיאניג'אני: "היינו מתוסכלים ואיבדנו ביטחון, זה ניצחון חשוב"

בר טימור הפועל ירושלים. לירון מולדובן
יישאר בבירה? טימור/לירון מולדובן

המאמן סימונה פיאניג'אני אמר: "עשינו התאמות והצלחנו. אסור להוריד את הרגל מהגז בהגנה וראינו את זה במהלך המשחק מול חיפה. אנחנו משחקים עם יותר גארדים, חשוב לנו שכולם יחזרו לכשירות, גם קינזי לא כשיר לחלוטין עדיין. דיז'ון תומפסון משלים לנו אימונים ועוזר לנו בדברים מסוימים ביורוקאפ. אני לא יכול לדבר על כל הבעיות, היו כמה שחקנים שלא היו כשירים, אבל המשכנו לעבוד ונמשיך לעבוד כמו שצריך".

באסיפה קבוצתית לפני כשבוע וחצי התלונן אמארה סטודמאייר שחבריו לא מזינים אותו במספיק כדורים, ונראה שמאז המצב השתפר. אמש סיפק את משחקו הטוב ביותר בליגה עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים ואמר: "אני מרגיש נהדר, הגוף שלי הרגיש טוב, כולם היו מרוכזים והכל היה כמו שצריך. המאמן ואני הצלחנו לגרום שאהיה מעורב יותר, החברים שלי לקבוצה היו מדהימים בלשתף פעולה אחד עם השני וגם איתי. ההתקפה שלנו נראית יותר טוב. ידענו שהמשחק הזה היה חשוב עבורנו, היינו עם חמישה הפסדים רצופים ואף אחד מאיתנו לא רצה להיות חלק מזה. נתנו את הלב במשחק הזה והשגנו את הניצחון".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. נועם מושקוביץ
"נתנו את הלב". סטודמאייר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully