וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "היינו מתוסכלים ואיבדנו ביטחון, זה ניצחון חשוב"

27.11.2016 / 23:42

מאמן הפועל ירושלים לאחר ה-71:93 של קבוצתו על מכבי חיפה: "שיחקנו הגנה קבוצתית, היינו צריכים לנצח אחרי ההפסדים האחרונים". רחימי נשמע מאוכזב: "לקחנו הרבה זריקות רעות שהובילו למתפרצות"

one

הפועל ירושלים גברה הערב (ראשון) 71:93 על מכבי חיפה בליגת העל וקטעה רצף של חמישה הפסדים בכל המסגרות. סגנית האלופה נהנתה ממשחק טוב של סטודמאייר, טימור וג'רלס, ויצאה מהמומנטום השלילי שהיתה בו בתקופה האחרונה.

מאמן האדומים, סימונה פיאניג'אני, אמר בסיום: "זה היה ניצחון חשוב. היינו זקוקים לו אחרי שני ההפסדים שספגנו מול שתי קבוצות חזקות כמו ולנסיה ומכבי, כך שהיינו צריכים לנצח הערב. הקבוצה שלנו היתה מתוסכלת, איבדנו ביטחון. יש לנו מטרה להתקדם באירופה וגם הניצחונות בליגה מסייעים להמשכיות. הצגנו הגנה טובה היום, לא נכנענו והגענו לסקור גבוה. ברבע השני חיפה הצליחה להתאושש כי הורדנו רגל מהגז, ולכן חשוב להציג הגנה טובה. במשך 27 דקות שיחקנו הגנה קבוצתית וזה חשוב מאוד".

המאמן המפסיד, עופר רחימי, נשמע מאוכזב: "שיחקנו לא טוב היום. לקחנו החלטות לא טובות בהתקפה, הצגנו רכות בהגנה ולא טיפלנו כמו שצריך בפי אנד רול. ההכנה לא היתה טובה בגלל השריפות אך זה לא מהווה שום תירוץ. אין לנו שחקנים בצבע כמו לירושלים ולקבוצות אחרות בליגה, זה בעייתי ואנחנו תלויים מדי בקליעה שלנו מבחוץ, הערב לקחנו זריקות רעות שהובילו למתפרצות בצד השני. ירושלים קבוצה מצוינת ועזרנו להם במומנטום הערב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"רוצים להתקדם באירופה". פיאניג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully