וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדריקו דלבוניס: "זה חלום שהתגשם, האמנו לאורך כל הדרך"

הטניסאי שהכריע את גמר גביע דייויס היה נרגש: "גם אחרי משחק הזוגות הרגשנו שאפשר לעשות את זה". הקפטן, דניאל אורסניק: "הקאמבק של דל פוטרו היסטורי, הוא גאון ויש לו לב עצום"

נבחרת הדייויס של ארגנטינה חוגגת. רויטרס
שחקני ארגנטינה חוגגים עם הגביע/רויטרס

נבחרת ארגנטינה ביצעה הערב (ראשון) את אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות גביע דייויס. הארגנטינאים שהפכו ללוזרים של הטורניר עם ארבעה הפסדים בגמר, חזרו היום מפיגור 2:1 בהתמודדות כולה והשיגו 2:3 ענק וזכייה היסטורית בתואר היוקרתי. בפיגור 2:1 בהתמודדות, חואן מרטין דל פוטרו פגש את מארין צ'יליץ' וכבר פיגר 2:0 במערכות, אך ביצע קאמבק ענק והצליח לנצח את יריבו 2:3. את ההתמודדות הכריע פדריקו דלבוניס, שגבר על איבו קרלוביץ' בשלוש מערכות חלקות.

בסיום, קפטן הנבחרת, דניאל אורסניק, הרעיף מחמאות על השחקן שהחזיר את ארגנטינה לחיים: "הקאמבק של דל פוטרו היה היסטורי, זה הקאמבק הגדול של גביע דייויס. הוא גאון ויש לו לב עצום". על דלבוניס שהכריע את ההתמודדות, אמר: "היה לו משחק מושלם. אני מופתע, בצורה חיובית. לא חשבתי שהוא יצילח לנצח בקלות כזו".

עוד בנושא:

טניס: ארגנטינה זכתה בגביע דייויס לראשונה בתולדותיה לאחר 2:3 על קרואטיה

נבחרת הדייויס של ארגנטינה חוגגת. AP
"ניסיתי לשמור על ריכוז ולעשות מה שאני צריך". דלבוניס והנבחרת/AP

פדריקו דלבוניס, שהכריע את ההתמודדות, נשמע מאושר: "ניסיתי לשמור על ריכוז ולעשות את מה שאני צריך, זה כל מה שחשבתי עליו. אם הייתי חושב על דברים אחרים זה היה מוביל לאסון. הזכייה הזו באמת נהדרת. למרות שהפסדנו במשחק הזוגות, עדיין הרגשנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. לאורך כל הדרך זה באמת חלום שהתגשם".

מי שהתחיל את הקאמבק והשווה את ההתמודדות, אמר בסיום: "הייתי רגוע, במהלך כל המשחק קיוויתי שאצליח לנצח ועשיתי את זה. אני מאוד שמח שהצלחתי לתת לנבחרת הזדמנות לנצח".

בצד המפסיד, באופן טבעי הקרואטים היו מאוד מאוכזבים. מארין צ'יליץ' שכבר היה במרחק נגיעה מלהעניק את התואר לנבחרתו, אמר: "אני מאוד מאוכזב, זה קשה להפסיד משחק כל כך חשוב. אחרי שהפסדתי את המערכה השלישית, הייתי עדיין בטוח שאנצח כי הוא נראה עייף. ברגע הזה התחלתי ללחוץ יותר מידי וזה מה שנתן לו הזדמנות לבצע קאמבק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully