וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של שוטה ארבלדזה התערער: "מכבי תל אביב הזו לא תדביק את הפער"

27.11.2016 / 22:50

אכזבה במועדון מהיכולת ומהמאמן שלא מצליח למצוא פתרונות למצב, גם גולדהאר לא מרוצה, חלק מהשחקנים ממורמרים. הגאורגי: "זו לא הקבוצה שאנחנו רוצים לראות". בוזגלו: "כנראה שזה היום של משפחת בוזגלו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אכזבה גדולה במכבי תל אביב מהיכולת לאחר ההפסד הערב (ראשון) 1:0 לבני יהודה, ומכך שהמאמן שוטה ארבלדזה, אשר מעמדו התערער, לא מוצא פתרונות ולא מצליח לשנות את המצב כבר תקופה ממושכת. הבעלים מיטש גולדהאר לא מרוצה מאיך שהקבוצה נראית, כשהשיא הגיע בהפסד בראשון לציון. גם הדיווחים ברוסיה, על כך שארבלדזה עשוי לעבור לקרסנודאר הרוסית, רק הכעיסו גורמים במועדון, על כך שכביכול אנשים מטעמו של המאמן מתעסקים בעתידו האישי.

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
מאוכזב. ארבלדזה/ברני ארדוב

לאחרונה התגברו התלונות מצד שחקנים מסוימים על כך שלמאמן יש את השחקנים הקבועים שלו, שאותם הוא לא מחליף, ושהוא לא נותן צ'אנס אמיתי ליתר שחקני הסגל ומסתמך על אותם 11 עם שני מחליפים. עיקר הטענות הן על כך שארבלדזה לא מצליח לייצר עבורם רעיונות חדשים מול מערכים סגורים בהם נתקלת הקבוצה.

"קשה להסביר מה קרה", אמר שוטה ארבלדזה. "לא הגיע לנו לנצח, שיחקנו רע. איבדנו כמה שחקנים יצירתיים לפציעות, וזה פגע בנו. כמעט לא יצרנו מצבים מסוכנים. שוב, לא נראינו טוב במשחק לצערי. שמונה נקודות הפרש זה הרבה. מכבי תל אביב הזו לא תוכל להדביק את הפער, אבל זו לא הקבוצה שאנחנו רוצים לראות".

טל בן חיים הבלם הוסיף: "לא התפתח משחק כפי שרצינו, בני יהודה הקשתה עלינו והלכה אחורה. היא עמדה עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור. זו כמובן לא מכבי תל אביב שאנחנו רוצים לראות, לא המאמן ובטח שלא האוהדים. נצטרך ללמוד ולהשתפר, אין ברירה. לא יצרנו מספיק מצבים, אבל אין מה לעשות. כבר ביום רביעי יש עוד משחק ונצטרך להרים את הראש. יש עוד הרבה משחקים, כרגע אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו וברגע שנהיה יותר טובים נוכל להסתכל שוב קדימה. אני עדיין מאמין שאפשר להפוך את המצב בטבלה, אבל קודם נצטרך להשתפר".

עוד בנושא:

בני יהודה גברה על מכבי תל אביב 0:1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן בני יהודה יעקב אסייג. ברני ארדוב
ניצחון ראשון. אסייג/ברני ארדוב

"אנחנו שמחים מאוד כי זה ניצחון בית ראשון", אמר יעקב אסייג. "אני שמח בשביל המועדון שניצחנו, ואני מקווה שלמשחק הזה תהיה המשכיות. הייתי חותם על תיקו בתחילת המשחק. תכנית המשחק עבדה, אבל אם היינו מפסידים לא היו מדברים על זה. לשמחתי הצלחנו, אבל יכולנו גם לקבל גול וזה לא היה מצליח. היום אני יכול להגיד לשחקנים כל הכבוד, ככה צריך להיות. אני מאוד מאמין ומקווה שהמשחק הזה ישנה לנו את העונה, ימים יגידו. אני אהיה בבני יהודה בכל תפקיד, אין לי בעיה שיבוא מאמן ואני אעזור לו. אין לו כוונות בעתיד להיות מאמן, אני כאן כדי לעזור לבני יהודה. כל הפרשנים שמנסים לנגח אותי, שיהיו רגועים - אני לא בונה על קריירה של מאמן".

"כנראה שזה היום של משפחת בוזגלו", אמר אלמוג בוזגלו. "אני שמח שעזרתי לקבוצה שלי, ושמח שגם מאור כבש. הניצחון הזה משחרר הרבה לחץ ונותן לנו אוויר. עבדנו 90 דקות, ובאנו על שכרינו בסופו של דבר. אני קודם כל עוזר לבני יהודה. אם על הדרך עזרתי למאור ולהפועל באר שבע, למה לא. יעקב אסייג נהדר. כולם מרוצים ממנו וכולם מתאמצים בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully