וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: איבישביץ' הגיע ל-100 שערים והורחק בניצחון הרטה ברלין

הבוסני כבש צמד והשלים מהפך ב-1:2 על מיינץ, לפני שראה כרטיס צהוב שני. הרטה שמרה על מאזן ביתי מושלם בשישה משחקים ועלתה למקום השלישי. שאלקה ניצחה 1:3 את דרמשטאדט

ודאד איבישביץ' שחקן הרטה ברלין (מימין) עם סלומון קאלו. GettyImages
100 שערי ליגה וגם הרחקה. ודאד איבישביץ' עם המבשל סלומון קאלו/GettyImages

המחזור ה-12 בליגה הגרמנית ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק המוקדם, שאלקה גברה 1:3 על דרמשטאדט. לאחר מכן, הרטה ברלין שמרה על מאזן ביתי מושלם עם 1:2 על מיינץ.

seperator

הרטה ברלין - מיינץ 1:2

המארחת שמרה על מאזן ביתי מושלם של 18 נקודות מ-18 אפשריות וקפצה למקום השלישי, כשהיא מקדימה את איינטרכט פרנקפורט בזכות יתרון בשערי הזכות. הקפטן הבוסני ודאד איבישביץ' פגש את היריבה האהובה עליו, מולה היו לו שלושה שערים וארבעה בישולים בששת המשחקים האחרונים, והפעם כבש צמד שהעלה את מאזנו ל-100 שערי בונדסליגה (השישי שעשה זאת בתולדות הליגה). ארון זיידל בן ה-20 חגג שער בכורה והעלה את מיינץ ליתרון בדקה ה-25, אבל איבישביץ' איזן מבישול של סלומון קאלו בדקה ה-36 והפך מקרוב בדקה ה-67 אחרי עוד הכנה של קאלו, לפני שהורחק בדקה ה-74. גם ז'אן פיליפ גבמאן האורח הורחק (62).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אריק מקסים צ'ופו מוטינג שחקן שאלקה. GettyImages
המצטיין של שאלקה. צ'ופו מוטינג/GettyImages

שאלקה - דרמשטאדט 1:3

מישהו זוכר את פתיחת העונה האיומה של הרויאל בלוז? אחרי ה-0:2 על ניס בליגה האירופית, שאלקה המשיכה את המומנטום גם בליגה ורשמה ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות, שלישי רצוף בבונדסליגה ונותרה בלתי מנוצחת ב-12 המשחקים האחרונים. הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאורחת. בדקה השישית סנדרו סיריגו מסר כדור אדיר בין שני שחקני הגנה למרסל הלר, שמתוך הרחבה גלגל את הראשון של קבוצתו.

בדקה ה-26 הגיע השוויון. אריק מקסים צ'ופו מוטינג דהר באגף ימין וברגל שמאל הרים נהדר למרכז הרחבה, שם חיכה סיאד קולשינאץ שנגח מקרוב את השוויון. שתי דקות לאחר מכן, צ'ופו מוטינג קיבל הזדמנות לבצע מהפך מהיר, אך הוא החמיץ מהנקודה הלבנה. בדקה ה-60 הוא הצליח לתקן, כשכבש את השני של שאלקה מכחמישה מטרים. את התוצאה חתם אלסנדרו שופף, שכבש בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully