וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קבאני כבש צמד בניצחונה של פריס סן ז'רמן 1:2 בליון

האורוגוואי הלוהט הגיע ל-18 שערים ב-17 משחקים, אחרי שהכריע את המשחק בין האלופה לסגניתה בדקה ה-81. פ.ס.ז' שלישית, אבל רק נקודה פחות מניס השלישית, שמעדה עם 1:1 מול באסטיה

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. AP
לוקח את פ.ס.ז' על הגב. אדינסון קבאני/AP

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם 1:2 של פריס סן ז'רמן השלישית על ליון, וכך הפער בפסגה עומד על נקודה אחת, אחרי שהמוליכה ניס הסתפקה ב-1:1 ביתי מול באסטיה. במשחק המוקדם גברה סנט אטיין 1:2 על אנז'ה בחוץ.

ליון - פריס סן ז'רמן 2:1

אדינסון קבאני, מי אם לא הוא, שם את האלופה מרחק נגיעה מהפסגה, בזכות צמד שהעלה את מאזנו ל-18 שערים ב-17 משחקים העונה. האורוגוואי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-30 לאחר שרפאל בעט ברחבה בטיאגו מוטה, אבל המגן הברזילאי ידע לכפר. בדקה ה-48 הוא ביצע מהלך נפלא בצד ימין וסובב ברגל שמאל לקורה הרחוקה, כשהכדור חזר למתיו ולבואנה שהפציץ מ-14 מטרים אל הרשת הגבוהה את השוויון של ליון. זה לא הספיק לסגנית האלופה, שכן בדקה ה-81 הגיע שער הניצחון, כשהמחליף תומא מונייה הגביה משמאל וקבאני נגח לרשת.

טיאגו מוטה שחקן פריס סן ז'רמן מוכשל ברחבת ליון. AP
טיאגו מוטה סוחט את הפנדל/AP

ניס - באסטיה 1:1

אחרי חמישה ניצחונות בית רצופים, ניס נעצרה דווקא על ידי הקורסיקנים, שהפסידו בחוץ את כל חמשת המשחקים האחרונים שלהם. אלאסן פלאה פתח בחוד בהיעדרו של מריו באלוטלי הפצוע ומצא את הרשת בדקה ה-11 אחרי הכנה של ז'אמן מישל סרי, אבל באסטיה השיגה את השוויון שחילץ אותה מהקו האדום בזכות שער חמישי העונה של החלוץ אנזו קריבלי, שהיה על ריבאונד אחרי הדיפה אחת של יוהאן קרדינל והבקיע מהאוויר. ניס בפסגה, אבל היתרון על פני מונאקו עומד על נקודה בלבד.

אנז'ה - סנט אטיין 2:1

אחרי שתי תוצאות תיקו בשני הביקורים הקודמים שלה באנז'ה, סנט אטיין ידעה לחזור מפיגור ולנצח, למרות חסרונם של החלוצים אלכסנדר סודרלונד ורוברט בריץ' הפצועים. סטפן רופייה עצר פנדל של פמארה דיידיו בדקה ה-12, אבל בחלוף שש דקות ניקולא פפה עבר אותו והעלה את המארחת ליתרון. היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-59, אז פלורנטן פוגבה, האח של, השווה עבור הירוקים אחרי קרן. אוסמן טנאן, הכישרון המרוקני שהגיע מהראקלס לפני שנה, השלים את המהפך במבצע אישי בדקה ה-77. קווין מלקווי האורח הורחק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנזו קריבלי שחקן באסטיה (משמאל) כובש מול יואן קרדינל שוער ניס. רויטרס
לקח לניס שתי נקודות. אנזו קריבלי משווה מול יוהאן קרדינל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully