וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: קרית גת מגיעה ליד אליהו לקרב קצוות

27.11.2016 / 16:00

אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס תארח מכבי תל אביב, ללא ווימס ואוחיון, את האחרונה בטבלה (20:30 ספורט 5). הפועל חולון תארח את הפועל אילת, בני הרצליה תתארח אצל גלבוע/גליל

יוסי ציפקיס

משחקי המחזור השמיני בליגת העל יגיעו לסיומם מחר (שני) עם שלושה משחקים נוספים. מוליכת הטבלה מכבי תל אביב תנסה להמשיך את המומנטום מהניצחון הגדול על אולימפיאקוס כשתארח את האחרונה בטבלה מכבי קרית גת. הפועל חולון תרצה לשים מאחוריה את ההפסד הכואב בראשון לציון כשתארח את הפועל אילת המאכזבת. בקרב בין שתיים מהקבוצות היותר מפתיעות של העונה תארח גלבוע/גליל את בני הרצליה.

seperator
סוני ווימס, מכבי תל אביב. GettyImages
מחוץ לסגל. ווימס/GettyImages

מכבי תל אביב - מכבי קרית גת (20:30, ספורט 5)

אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס ביוון נוחתת מכבי תל אביב בחזרה לליגת העל למפגש מול האחרונה בטבלה, כשעיקר התקוות של הצוות המקצועי הם לגמור את המשחק מהר ככל שניתן ולהמנע מפציעות. במכבי היו מרוצים מאוד מהניצחון החוץ ביורוליג, שהעלה את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה, ויודעים שניצחון נוסף על אפס אנדולו בהמשך השבוע יקבע את מעמדם כאחת הקבוצות הטובות במפעל והרחק מהמלחמות על הכניסה לשלב רבע הגמר. מהסגל של הצהובים ייעדרו יוגב אוחיון וסוני ווימס, שיקבלו מנוחה. דווין סמית' שוב לא יירשם למשחקי הליגה.

במכבי קרית גת הבינו אחרי פתיחת העונה הלא טובה שלהם שהם לא ילקקו דבש בליגת העל גם העונה. הקבוצה של נתי כהן לא מציגה יכולת טובה, כשבשבוע שעבר נראתה לא טוב לאורך שלבים ארוכים בהפסד בהרצליה. בקרית גת ביצעו כבר מספר שינויים בסגל השחקנים, אך עדיין לא מרוצים ממה שהשחקנים שנמצאים כעת בסגל מראים, ולא פוסלים שינויים נוספים בסגל בקרוב. בצוות המקצועי מודעים לפערי הכוחות ממכבי תל אביב, אך עדיין מקווים להציג משחק תחרותי כדי למשוך את היכולת למשחקים הבאים בליגה. ג'יימס סינגלטון יישאר מחוץ לסגל, קרטיס קלי ומרקו קילינגסוורת' יהיו שני הגבוהיים בסגל.

טיישון טיילר שחקן מכבי קרית גת (אמצע) עם אייל שולמן. לירון מולדובן
קרב קצוות. שחקני קרית גת/לירון מולדובן

הפועל חולון - הפועל אילת (19:45, משולב בספורט 5)

אחרי פתיחת עונה נהדרת נחתה הפועל חולון בשבוע שעבר למציאות כשהובסה במשחק החוץ שלה בראשון לציון על ידי האלופה. בחולון ידעו שהמשימה של הצמדות למוליכת הטבלה מכבי תל אביב היא כמעט ובלתי אפשרית, אבל לא רוצים לייצר רצף חדש ושלילי, וכדי להמנע מכך עליהם לגבור בבית על הקבוצה הלא יציבה מאילת. בקבוצה לא באו בהאשמות לשחקן כזה או אחר בהפס לראשון לציון, אלא ציינו בעיקר את המשחק הלא חכם כעובדה שהובילה להפסד. במועדון מקווים שמול הקהל הביתי יוכלו לחזור לדרך הניצחונות.

בשבוע שעבר רשמה הפועל אילת את הפסד הבית הראשון שלה העונה, והתדרדרה למאזן של שני ניצחונות וחמישה הפסדים, כשהיא נצמדת במקום האחרון בטבלה למכבי קרית גת. באילת היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של כל השחקנים בהפסד לנהריה, ויודעים שיהיו חייבים לכפות על כך בניצחון חוץ גדול בחולון אחרת יתקשו לצאת לדרך חדשה. במהלך סוף השבוע צירפה הקבוצה את הפורוורד רפי מנקו בהשאלה מהפועל ירושלים, כשמי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא חנן קולמן שמבוקש בבירה. טוני מיטשל יקווה ליכולת טובה יותר במשחקו השני, לאחר שבוע אימונים ראשון.

שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. לירון מולדובן
נעצרו. הרוש וחולון/לירון מולדובן

הפועל גלבוע/גליל - בני הרצליה (19:35, משולב בספורט 5)

הקבוצה של אריאל בית הלחמי סומנה בתחילת העונה כאחת המועמדות הבולטות לחלק התחתון של הטבלה, אלא שמהמחזור השני מציגה כדורסל טוב ובהחלט מראה שהיא קבוצה ראויה. בגלבוע חשים תסכול גדול מאוד על כך שמתוך ארבעת ההפסדים שלה מתחילת העונה, שלושה היו בהפרש של שתי נקודות, ויודעים שאם לא ידעו להתחיל לנצח משחקים צמודים, הם עלולים להתחרט על כך. מי שנראה מצוין מתחילת העונה הוא הסנטר מרפי הולוואי שרושם עד כה 17.2 נקודות ו-9.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקבוצה יודעים שניצחון על הרצליה ייתן להם פער מהקבוצות שאמורות לאייש העונה את התחתית.

בבני הרצליה מסמנים וי גדול על התקופה האחרונה. הקבוצה של מיקי גורקה העפילה שלב ביורופקאפ, ורשמה שני ניצחונות בית רצופים שהעלו אותה למאזן חיובי לראשונה העונה, מה שגורם לתחושת אופטימיות גדולה בקרב הקבוצה. בהרצליה סימנו את המשחק נגד גלבוע/גליל כמשחק מפתח, גם כדי להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה, וגם כדי להצמד לקבוצות הצמרת. כארם משעור ודני רובין שלא שיחקו במשחק היורופקאפ האחרון בשל מחלה ופציעה בהתאמה יחזרו לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully