וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לנצח את הפחד, ברצלונה ולואיס אנריקה חוזרים לזירת הפשע"

האלופה מקווה לשבור את הקללה באנואטה אצל סוסיאדד (21:45), שישה ימים לפני הקלאסיקו, ובקטלוניה נזכרו ברשימת הכישלונות. דיווח: ואלוורדה, קומאן ואוסביו מועמדים לאמן בעונה הבאה

one

בווידאו: ברצלונה מפסידה לסוסיאדד בעונת 2015/16

מאזן האימים של ברצלונה באנואטה יעמוד למבחן הערב (ראשון, 21:45, ערוץ 50) כאשר האלופה תתארח אצל ריאל סוסיאדד. אחרי 12 מחזורים ליגה, המרדף של לואיס אנריקה אחרי ריאל מדריד סובל מקשיים ומד הלחץ רק גובר כאשר הפער מהמקום הראשון עומד על שבע נקודות, שישה ימים לפני הקלאסיקו.

עוד בנושא:

ראשון בספרד: בארסה נגד "קללת אנואטה", גרנאדה אצל סלטה ויגו
"כריסטיאנו נשאר כריסטיאנו": בריאל מדריד מודאגים לקראת הקלאסיקו

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
ישבור את הרצף? לואיס אנריקה/רויטרס

רק במחזור האחרון ברצלונה נתקלה במכשול קשה בדמות מלאגה וסיימה ב-0:0 צורם ללא ליאונל מסי ולואיס סוארס, שעורר האשמות לעבר פאקו אלקאסר וארדה טוראן, שתפסו את מקומם ולא הצליחו להכניע את קרלוס קאמני. הבוקר, כך טוענים בתקשורת הקטלונית, כי לואיס אנריקה יסיק מסקנות מהביקורים האחרונים שלו בסן סבסטיאן, ולא יערוך שום ניסויים מול סוסיאדד בתקווה "לנצח את הפחד" מול היריבה הבאסקית.

בשל מאזן האימים של ברצלונה באנואטה, שעומד על חמישה ניצחונות ותיקו בששת המפגשים האחרונים, בקטלוניה נזכרו בהחלטות המשונות שהובילו לרצף השלילי מול סוסיאדד. המאמן האחרון שניצח עבור ברצלונה היה פרנק רייקארד אי שם ב-2006 כאשר את השערים כבשו הנריק לארסון וסמואל אטו. המשותף לפפ גווארדיולה, טיטו וילאנובה, חרארדו מרטינו ולואיס אנריקה היו שיקולי רוטציה או כפי שכינו את זה בתקשורת המקומית: "שאננות מופגנת", במיוחד בכול הנוגע לשחקני ההגנה. בין השמות שזכו להאשמות אפשר למצוא את: חוסה פינטו, אנדרס פונטאס, מרטין מונטויה, מארק בארטרה, אדריאנו, איברהם אפלאיי וג'פרן - כולם "כשלו במבחן אנואטה".

עבור מאמן ברצלונה מדובר במפגש מיוחד, בעיקר בשל המפגש ברביעי בינואר 2015, אז בחר לספסל את מסי , ניימאר ודני אלבס, ונכנע לשער עצמי של ג'ורדי אלבה. ההפסד באנואטה ובמיוחד העובדה כי בחר להותיר את הפרעוש על הספסל פצחה במחול שדים סביב לואיס אנריקה, והיה נדמה כי ימיו ספורים כאשר אפילו שמו של אקס מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, הוזכר כיורש אפשרי כבר בחודש ינואר. "לוצ'ו חוזר לזירת הפשע בסן סבסטיאן והפעם הוא לא מתכנן לשחק משחקים, אין שום סיבה לחשוב על הקלאסיקו. זה גמר ראשון מבין שניים השבוע", טענו הפרשנים כאשר השניים שצפויים להיעדר הם סמואל אומטיטי ואנדרס אינייסטה, שעדיין לא החלימו בצורה מלאה ונשמרים ככל הנראה לקלאסיקו.

איברהים אפלאי, ברצלונה. Jasper Juinen, GettyImages
חלק מרשימת הכישלונות. אפלאיי/GettyImages, Jasper Juinen

בנושא אחר, העובדה כי חודש ינואר מתקרב ולואיס אנריקה עדיין לא הביע רצון להאריך את חוזהו בקבוצה גורם לראשי המועדון לשקול אופציות נוספות. מלבד שמו של עוזרו של המאמן, חואן קרלוס אונסואה, גם מאמן סוסיאדד אוסביו סקריסטן נכלל ברשימות. האחרון מחזיק ברקורד מרשים אצל הבאסקים, אומנם מערכת היחסים הרעה שלו בתקופה שאימן את קבוצת המילואים ייקשו עליו לקבל את התפקיד. לואיס אנריקה החמיא לאוסביו במסיבת העיתונאים לקראת המפגש: "ברור שיש לו את האיכויות כדי לאמן כאן, יש הרבה אנשים שראויים לתפקיד מאמן ברצלונה".

רונאלד קומאן, שחתם הקיץ באברטון וכיכב כשחקן בקאמפ נואו, זוכה לעדיפות כהמשך למורשת קרויף במועדון כמו גם ארנסטו ואלוורדה, שמאמן את אתלטיק בילבאו ושמו הוזכר כמועמד אפשרי לברצלונה מאז עזיבתו של גווארדיולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully