וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר לא מתאוששת מ"חרפת באר שבע". פיולי: "אני מרגיש אשם"

הנראזורי מתכוננים למשחק מול פיורנטינה (22:00, ספ' 1) בצל ההפסד המפתיע בישראל. המאמן לא רגוע: "באר שבע חזקה מאיתנו מנטלית". הנדאנוביץ', שסופג ביקורות מאז ההרחקה, עלול לעזוב בקיץ

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אינטר עדיין מלקקת את הפצעים אחרי ההפסד הסנסציוני להפועל באר שבע, וכבר הערב (22:00, ספורט 1) מחכה לה אתגר נוסף, עם משחק בית מול פיורנטינה. המאמן סטפנו פיולי, שספג ביקורת רבה על תפקודו במשחק בישראל (שכבר כונה בתקשורת האיטלקית "חרפת באר שבע"), לקח אמש במסיבת העיתונאים לקראת המשחק חלק מהאחריות.

"אני מרגיש אשם על ההתפרקות שלנו. מאכזב מאוד שבזבזנו יתרון 0:2 והתרסקנו בצורה כזאת, אבל עכשיו חייבים לחזור לעצמנו בסרייה A", אמר. "האוהדים צריכים להיות לצידנו ברגעים האלה. אני רואה את השחקנים באימונים ומבין שהם לא מרוצים, הם מרגישים שהם חייבים להשתפר. אכפת להם מהמועדון. מול באר שבע הם הורידו רגל מהגז, הם כבר היו בטוחים שניצחו, ואלה דברים שאסור שיקרו, בטח לא כשמשחקים באירופה. באר שבע קבוצה חזקה מנטלית, זה היה ההבדל בינינו בשני המשחקים בינינו".

עוד בנושא:
בעקבות המפלה בבאר שבע: מכירת חיסול באינטר, וראטי בדרך?
הלם באיטליה: "ההשפלה הגדולה בתולדות אינטר. בוזגלו פרובקטור"

סמיר הנדאנוביץ' שוער אינטר. ברני ארדוב
חוטף. הנדאנוביץ'/ברני ארדוב

בעקבות ההפסד בטרנר והרפיון ההגנתי שהציגו השחקנים, פיולי שוקל לשנות מערך ולשחק עם שלושה בלמים. "זו בהחלט אופציה. אני לא שולל שום דבר טקטי כרגע, אבל בלי קשר אני בטוח שהבעיות שלו הן לא טקטיות, אלא מנטליות".

אחרי המשחק טענו בתקשורת האיטלקית כי הכושר הגופני של השחקנים לקוי. על כך השיב פיולי כי "זאת לא הבעיה. יש לנו שחקנים צעירים ורעננים שיכולים לרוץ ספרינט במשך 90 דקות. כל מי שטוען אחרת טועה".

עם או בלי קשר, נראה שבאינטר מפנים אצבע מאשימה כלפי סמיר הנדאנוביץ', שהורחק בטרנר. על פי דיווחים באיטליה, השוער בן ה-32 ישלם את מחיר היכולת החלשה שהוא מציג לאחרונה ויעזוב בקיץ. "החולשה שהוא מראה לאחרונה באה לשיאה בישראל. נראה שהוא הרבה מעבר לשיא", נכתב ב'קוריירה דלו ספורט'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully