וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלייז'ה ג'ונסון חתם עד סוף העונה

27.11.2016 / 8:54

הגארד האמריקאי (26, 1.93) של ציבונה זאגרב מצטרף לאדומים בזכות קבלת האזרחות הצפויה של בנקס. אברהמי: "שחקן בעל אופי מצוין וקליעה טובה, שאמור לתרום הרבה גם בפן ההגנתי"

one

הגארד האמריקאי אלייז'ה ג'ונסון (26, 1.93 מטר) חתם בהפועל תל אביב עד סיום העונה. ג'ונסון צפוי להגיע לישראל במהלך השבוע, לאחר שכבר סיים את ענייניו מול ציבונה זאגרב הקרואטית, שבמדיה שיחק מתחילת העונה. האדומים החליטו לצרף זר חמישי לסגל כבר אחרי הדרבי התל אביבי ועל פי המידע שבידיה, במהלך התקופה הקרובה צפוי אדריאן בנקס לקבל את אזרחות ישראלית, מה שיפנה מקום בסגל. בכל מקרה הפועל לא תרשום למשחקים חמישה זרים, והיא לא מתכוונת לוותר על המענק שמגיע לה מהטוטו.

המאמן שרון אברהמי אמר: "חיפשנו שחקן מסוגו של אלייג'ה ואני שמח שמצאנו. הוא שחקן בעל אופי מצוין וקליעה טובה, שאמור לתרום לנו הרבה גם בפן ההגנתי .אני מאמין שהוא ישתלב בצורה טובה וישדרג אותנו".

ג'ונסון (26, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת קנזס היוקרתית, שזכור במכללה בשל המשחק האחרון שלו בה, בסוויט 16 של טורניר המכללות ב-2013, אז ביצע סדרת טעויות שהובילה להפסד למישיגן. את עונת הבכורה שלו באירופה העביר ברוזה ראדום הפולנית, ולאחר מכן עבר לפנלפסיניקוס היוונית. את העונה שעברה פתח בליגה הטורקית השנייה, אך בשל מכת פציעות באפס אנדולו הוקפץ לקבוצה בפברואר ואף רשם 7 נקודות בממוצע בארבע הופעות ביורוליג. העונה שיחק בציבונה זאגרב והעמיד ממוצעים של 9.3 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים למשחק.

בהפועל תל אביב היו מרוצים מאוד מהיכולת והאופי שהפגינו השחקנים בניצחון על עירוני נהריה בחוץ. את מירב המחמאות קיבלו תומר גינת, שקלע 12 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים, ואדריאן בנקס שקלע 16 נקודות באחוזים טובים.

אלייג'ה ג'ונסון בליגת הקיץ. AP
בדרך לישראל. ג'ונסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully