וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תוקפת: "בושה. אסור שפריד ישפוט בזמן הקרוב"

27.11.2016 / 6:34

במועדון המשיכו במתקפה כלפי השופט שפסל שני שערים חוקיים. שחקנים ביקרו: "הוא אשם, אבל במקום להוביל 3:0 בדקות הראשונות, הפסדנו". ומה התכניות לקראת ינואר?

שחקן מכבי פתח תקוה דור אלו. אדריאן הרבשטיין
לא ישוחרר העונה. אלו/אדריאן הרבשטיין

אחרי התיקו המאכזב מול הפועל אשקלון אשקלון, במכבי פתח תקוה ציפו לחזור למסלול הניצחונות. אחרי שער היתרון נגד הפועל חיפה אתמול (שבת) הקבוצה המשיכה לתקוף, אבל למרות ששיחקה מול 10 שחקנים ספגה מהפך והפסד 2:1 כואב ובצלו לא מעט האשמות כלפי השופט יגאל פריד.

"מהיציע היה אפשר לראות את הגולים של קוויאר, של דוס סנטוס, גול חוקי של מלמד, רק הוא לא ראה? בושה וחרפה שזאת רמת השיפוט בארץ", תקפו במועדון. אבי לוזון ושינו זוארץ נראו נסערים לאחר המשחק. זוארץ בחר שלא להיכנס לחדר השיפוט ובמועדון אמרו: "הוא לא צריך לקבל נזיפה. הוא פשוט לא צריך לשפוט בזמן הקרוב". אחד השחקנים הוסיף בסיום: "אחרי הגול הראשון, ישבנו עליהם במשך רבע שעה. השופט אשם, אבל גם אנחנו. היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם. במקום להוביל 3:0 בדקות הראשונות, הפסדנו".

"גם היום וגם בשבוע שבוע שעבר אנחנו לא כובשים ונענשים. ברמות האלה אתה חייב לכבוש. זה לא קורה ופוגע בנו", סיכם לירוי צעירי. "הקבוצה במקום טוב, משחקת כדורגל טוב. יש תקופות כאלה".

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה הפסידה 2:1 להפועל חיפה, טעויות שיפוט קשות של יגאל פריד
אבי לוזון עם טעויות השיפוט: "זה בחיים לא קרה לי"

ומה לקראת ינואר? כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פתח תקוה הציעה לאליסון דוס סנטוס חוזה חדש. במועדון מרוצים מהברזילאי וציינו שאין כוונה למכור אותו, למרות ההתעניינות מחיפה. עומר דמארי שוחח עם גורמים במועדון והבהיר כי הוא שוקל את ההצעות מכבי חיפה והפועל תל אביב, זאת לאחר שבמועדון התעניינו באפשרות להחזירו בהשאלה, תוך הבטחה שישחק בהרכב עד תום העונה.

קובי רפואה ינסה לצרף שחקן כנף זר ולא חלוץ. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי הקשר ננאד אדאמוביץ' יעזוב על מנת לפנות מקום במכסת הזרים. במועדון הבהירו לכלל השחקנים כי אף שחקן לא ישוחרר בינואר בשלב זה. הדברים אמורים כנראה בעיקר לגבי דור אלו, שמאז חודש ספטמבר מתנהל אחריו מעקב מצד מכבי חיפה ולאחרונה הצטרפה גם הפועל באר שבע למירוץ הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully