וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התהליך של מכבי חיפה? "מולנסטיין מכוון לאליפות, אבל בעוד שנתיים"

27.11.2016 / 8:10

בשיחות סגורות הבהיר ההולנדי היכן התהליך יסתיים, קהת מסביר: "השלב הבא יהיה לדעת לנצח משחקים כאלה". במועדון ממתינים לתשובת לייפציג לגבי דמארי. וגם: חילוקי דעות עם מוגרבי

יוסי ציפקיס

1. רנה מולנסטיין קיבל החלטה להמשיך בגישה החיובית שלו בחדר ההלבשה. אתמול, לפני שהתראיין לכלי התקשורת, הוא נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים שלו: "טוב מאוד שלא הפסדנו, נשתפר במשחק הבא". מולנסטיין לא באמת מכוון למקום הזה. לטענת גורמים במועדון, הוא "רוצה לבנות תהליך שיוביל לאליפות בעונה השלישית מאז שהגיע לקבוצה, כלומר בעוד שנתיים". זה אומר שהמאמן מכוון לטווח הארוך, אבל גם לכך שמכבי חיפה עדיין לא בשלה לקיצורי דרך. "רנה אמר שהוא מרוצה מהתוצאה, אבל ברור שהוא ציפה ליותר. אני לא באמת מאמין שהוא מרוצה מהתיקו", אמר אחד השחקנים. גורם בקבוצה הוסיף: "את הדברים האלה הוא משמיע כל משחק, כי ברגע שהוא הגיע למכבי חיפה, הוא החליט שזאת הגישה: לדבר על הצד החיובי בכל מצב, אחרי ניצחונות ואחרי הפסדים. שלטנו בקצב, הגענו יותר לרחבה, אבל משהו חסר כדי למחוץ את היריבה, וזה אולי עוד שחקן מגוון בהתקפה".

לפי התכנון של מולנסטיין, אם עומר דמארי יגיע הוא ישמש כחלוץ נוסף עליו הם בונים בשלבים המאוחרים של העונה, אבל בעיקר כחלק מהתכנית של המועדון לשנתיים הבאות. השבוע יחלו השיחות עם לייפציג להיכנס להילוך גבוה. במכבי חיפה ממתינים לתשובה סופית מסוכן השחקנים רונן קצב, שביקש הבהרות מהמועדון הגרמני לגבי האפשרות שיושאל העונה, עם אפשרות לרכישת כרטיסו בתום העונה.

עוד בנושא:
מכבי חיפה סיימה ב-1:1 עם מ.ס אשדוד ונותרה עם ניצחון חוץ בודד
רנה מולנסטיין מרוצה: "עשינו התקדמות גדולה בשבועות האחרונים"

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. יוסי ציפקיס
יש לו תוכנית. מולנסטיין/יוסי ציפקיס

2. ביום שישי העלה תור כריסטיאן קרלסן סרטון ובו רועי קהת בועט לעבר קיר באיצטדיון בראשון לציון, והבטיח פרס לאלה שיזהו באיזה שחקן מדובר. רוב האוהדים ידעו, גם הכיס של שחר. 400 אלף יורו הוא משלם לקשר לעונה. אחרי הביקורת עליו בשבועות האחרונים, קהת מתחיל לספק מספרים ובמועדון מקווים לראות אותו עוד יותר דומיננטי בחלק הקדמי. בישול חשוב בשבוע שעבר, שער שיוויון אמש, אבל גם החמצה שגורמת לתהות לגבי ההמשך. "השלב הבא בתהליך של מכבי חיפה הוא לדעת לנצח משחקים כאלה. אנחנו שולטים ומנסים לתקוף ולנצח, ליצור כמה ניצחונות ברצף", שיתף קהת. "ההכנה למשחק הייתה קצת שונה. ראינו את השריפות שהיו בחיפה, ניסינו לא לחשוב על זה יותר מדי, אבל יש שם משפחות של שחקנים. זה לא תירוץ, היינו צריכים לנצח את המשחק. ההכנה הייתה טובה, טוב שהגענו לאשדוד מוקדם. תמיד עדיף לשלוט בקצב המשחק, בטח עם שחקנים איכותיים כמו ורמוט, עטר ופלט. כך אנחנו יכולים להגיע ליותר מצבים ולנצח משחקים".

3. בשיחות שהתנהלו לאחרונה רנה מולנסטיין הסביר שהוא רוצה להשאיר את פיראס מוגרבי בקבוצה. רק השבוע סיפרו במועדון שלקשר יש תשע הופעות בקבוצה וארבעה שערים בגביע הטוטו, והם לא רואים סיבה לאפשר לו לעזוב. בצד השני, מוגרבי סיפר לשחקנים בקבוצה כי הוא לא מרוצה ממעמדו בקבוצה. בחמשת המשחקים האחרונים, הוא הסביר, הוא שיחק בערך משחק שלם. ליתר דיוק, 99 דקות מאז המשחק האחרון בו פתח לפני כחודשיים בגביע הטוטו. המשחק ההוא היה גם המשחק האחרון בו שותף איאד אבו עביד. המגן עלה לא מעט כסף מהפועל תל אביב, אבל בחיפה יש מי שרוצה לשחרר אותו. "רנה רוצה את ריאן בתור המגן השני שלו", הסבירו בחיפה, שם עדיין מחכים גם לאייל משומר, שבשלב זה נראה כי במועדון לא בונים עליו לעונה הבאה (כזכור, דור אלו חזק בתוכניות). אחרי המשחק אתמול, שני השחקנים האלה, בתוספת עטאא ג'אבר שרק השבוע נכנס לשיחה אצל המאמן ורצה לקבל הבהרות לגבי עתידו, התבטאו כי הם רוצים לעזוב. "לא נשחרר את כולם", מסבירים במכבי חיפה. "יש כאן סגל חזק, ועוד נשפר אותו. תראה מה קורה בקישור האחורי של הפועל באר שבע. אוגו והובאן משחקים קבוע, יש את ראדי, את שבתאי, את בראון. שמעת מישהו מתלונן?". מזל שיש גורדנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גליינור פלט שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם פיראס מוגרבי. ברני ארדוב
עדיין רוצים את מוגרבי/ברני ארדוב

4. אחרי המשחק אמש שאלנו את השחקנים מה חסר לקבוצה הנוכחית כדי להתחרות במירוץ האליפות ושמענו שתי גרסאות. "משחקי החוץ", השיב אחד מהם. "אם כל המשחקים היו מתקיימים בחיפה, היינו חזק בתמונה. אין לי ספק בזה". מספרים: 86.6 אחוזי הצלחה בבית, רק 38.8 אחוז בחוץ. אבל היה מי שגם ניסה לפשט את זה. "לא חסר לנו שום דבר, אנחנו פשוט לא מספיק טובים כמו מכבי תל אביב ובאר שבע", הודה שחקן אחר, שלא אוהב את ההתעסקות בסטטיסטיקה. "זה נורא פשוט. באר שבע עם סגל עמוק מאוד, מכבי עם תקציב שיאפשר לה לעשות שינויים. היא לא תוותר על האליפות בקלות. נכון, ניצחנו אותם, אבל לאורך עונה שלמה יהיה קשה לדרוס קבוצות, כמו שעושה באר שבע למשל. אם הסגל הזה יישאר ונעשה כל עונה שינוי או שניים שישדרגו את הקבוצה, זה יגיע מהר, אולי תוך שנתיים. באר שבע עשתה אותו דבר והצליחה, אז למה לא?". מולנסטיין יכול להיות מרוצה. את המסר הזה השחקנים הבינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully