וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "עשינו התקדמות גדולה בשבועות האחרונים"

26.11.2016 / 21:40

למרות ה-1:1 מול מ.ס אשדוד, מאמן מכבי חיפה מרוצה: "אנחנו ביחד בסך הכול שלושה חודשים, אז אפשר להגיד שאנו יכולים להיות מרוצים בשלב הזה". אוואט: "היה פה סוג של שחמט"

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה פספסה הזדמנות להשאיר את מכבי תל אביב מאחור בטבלת ליגת העל במשחק הליגה הערב (שבת) מול מ.ס אשדוד שנגמר ב-1:1. הירוקים רצו לרשום ניצחון רביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים, אך במקום זאת רשמו תוצאת תיקו שנייה בשלושת המשחקים האחרונים.

"היה קשה, כמו שאמרתי שיהיה", אמר רנה מולנסטיין. "מ.ס אשדוד הגנה עם כל השחקנים מאחורי הכדור ומאוד הקשתה עלינו. השחקנים שלי ניסו הכול. עשינו התקדמות גדולה בשבועות האחרונים, אז אין שום סיבה לשנות מערך. התחלנו את המשחק בצורה טובה, שיחקנו בקצב גבוה. ניסינו להשיג את שער הניצחון, אך לצערי לא השכלנו לעשות זאת. אנחנו ביחד בסך הכול שלושה חודשים, אז אפשר להגיד שאנחנו יכולים להיות מרוצים בשלב הזה".

רוני אוואט: "אני מרוצה, שיחקנו נגד קבוצה מצוינת עם כלים ואיכויות. התכוננו היטב, והראינו המון אופי. היה פה סוג של שחמט, המערכים שונו כל הזמן והיינו צריכים להגיב. במחזור הבא אנחנו בטרנר, וכשמגיעים לשם הדברים לא תלויים בך. מ.ס אשדוד ידועה בכך שהיא מטפחת צעירים. את התיקונים שנצטרך לעשות נעשה בשקט וברוגע, אנחנו יודעים בדיוק מה חסר לנו".

אלירן עטר מאוכזב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully