וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא קריירה לאיגור קולשוב במכללות: 35 נקודות ו-13 ריבאונדים

27.11.2016 / 7:31

הסמול פורוורד הישראלי בן ה-22 הצטיין עם 6 מ-6 מחוץ לקשת בניצחון מכללת רייס על אינקרנייט וורד 79:87. מוביל את המכללה שלו לפתיחת העונה הטובה ביותר שלה ב-NCAA מזה עשור

איגור קולשוב, מכללת רייס. AP
סיבה לחייך. קולשוב/AP

שחקן המכללות הישראלי איגור קולשוב המשיך את פתיחת העונה הנפלאה שלו כשרשם הלילה (בין שבת לראשון) שיא קריירה של 35 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים בניצחון אוניברסיטת רייס על אינקרנייט וורד 79:87. הישראלי בן ה-22, שמתנשא לגובה 1.95, להט מכל העמדות עם 6 מ-6 מחוץ לקשת ו-9 מ-10 מקו העונשין בדרך לניצחון החמישי בששת המשחקים הראשונים של המכללה שלו. זאת פתיחת העונה הטובה ביותר של רייס מאז 2004/5.

קולשוב להט כבר במחצית הראשונה עם 20 נקודות, כשרייס יורדת ביתרון 34:40, אלא שב-10 הדקות הראשונות של המחצית השנייה הוא לא קלע ולו נקודה אחת. בשלב הזה עמדה התוצאה על 53:53, כשהישראלי התחמם שוב, צלף 11 נקודות, כולל שלוש שלשות, ועזר לרייס לפתוח שוב יתרון. "זה היה משחק נהדר", אמר מאמן רייס מייק רודס בסיום, "זאת הייתה בדיקה על האומץ שלנו במחצית השנייה. היינו צריכים לעשות עבודה טובה בהגנה כדי לעצור אותם".

קולשוב היה מהכוכבים של רייס גם בעונה שעברה, לצד הגארד המצוין מרקוס אוואנס, אלא שבניגוד לעונה שעברה, הפעם רייס מצליחה לרשום ניצחונות ונראית מצוין. בשישה משחקים העונה רשם הישראלי, שמכונה בתקשורת בסן אנטוניו, העיר שבסמוך אליה שוכנת המכללה, "הרוצח הרוסי", זכר למקום בו נולד, 16.4 נקודות, 7.6 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק. על פי כל ההערכות הוא צפוי לחזור לישראל בסוף העונה הקרובה. לקראת סוף השבוע מצפים לרייס עוד שני משחקים, נגד יוסטון באפטיסט וטקסס טק החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully