וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה יובנטינית: ארבעה אקסים של הגברת הזקנה מובילים את אירופה

זינדין זידאן מוביל עם ריאל מדריד את הלה ליגה, אנטוניו קונטה וצ'לסי במקום הראשון בפרמיירליג, מסימיליאנו אלגרי בדרך לעוד אליפות עם יובנטוס ומאסימו קאררה מוליך ברוסיה עם ספרטק

one

כשליש מעונת הכדורגל ברחבי אירופה כבר עבר, ועד כה נראה שיוצאי יובנטוס הם השליטים הגאים של היבשת. המקום הראשון בארבע משש הליגות הבכירות באירופה - הספרדית, האנגלית, האיטלקית והרוסית - מאוכלס על ידי קבוצות שהמאמנים שלהן עברו בעבר בגברת הזקנה, בין אם כשחקנים או כמאמנים. האם נמצא המתכון להצלחה? תשפטו בעצמכם.

עוד בנושא

ספרד: ריאל מדריד הגדילה את הפער בפסגה, סביליה במקום השני
אנגליה: ניצחון ליגה שביעי ברציפות לצ'לסי - 1:2 על טוטנהאם

שחקני יובנטוס לשעבר זינדין זידאן, אנטוניו קונטה. GettyImages
חגגו כשחקנים, מצליחים כמאמנים. זידאן וקונטה/GettyImages

זינדין זידאן, שלבש את מדי הזברה בין השנים 1996 ל-2001 וזכה בטורינו בשתי אליפויות וגביע אופ"א, מוביל את ריאל מדריד לפסגת הלה ליגה אחרי 13 משחקים. אנטוניו קונטה, שבילה את מרבית שנותיו כשחקן ביובה ואף הוביל אותה לשלוש אליפויות כמאמן, שיקם את צ'לסי ומוליך עימה את הפרמיירליג. מסימיליאנו אלגרי אמנם מעולם לא שיחק בקבוצה אבל עושה חיל זו השנה השלישית על הקווים ביובנטוס סטדיום ואחרי שתי אליפויות הוא מסתכל על הליגה האיטלקית מלמעלה גם העונה. מאסימו קאררה, ששיחק ביובנטוס מ-1991 עד 1996, והיה עוזרו של קונטה בקבוצה, נמצא בפסגת הליגה הרוסית עם ספרטק מוסקבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully