וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים ומכבי חיפה רוצות לשים את הצרות מאחוריהן

26.11.2016 / 16:07

האדומים ינסו לעצור רצף של חמישה הפסדים רצופים כשיארחו את הקבוצה של עופר רחימי (21:05, ספורט 5), שהכנותיה למשחק נפגעו בשל השריפות בחיפה. תושבי חיפה יוכלו להיכנס בחינם

שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יתאוששו? שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

משחקי המחזור השמיני בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם ההתמודדות בין הפועל ירושלים למכבי חיפה בבירה (21:05, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: דוד רומנו, פיני רימון וניר קרן). שתי הקבוצות נפגשו עד היום 84 פעמים, כשהמאזן בכל הזמנים עומד על 34:50 לטובת ירושלים. במשחקי הבית של האדומים הם ניצחו ב-28 מ-42 התמודדויות. למרות זאת, חיפה ניצחה בירושלים לפחות פעם אחת בכל אחת משלוש העונות האחרונות.

seperator

בירושלים מביעים הזהות עם תושבי חיפה, ויעניקו כניסה חינם לתושבי העיר, ללא קשר לזהות הקבוצה אותה הם אוהדים. מספר המקומות מוגבל, וקבלת הכרטיס מותנית בהרשמה מראש ובהצגת תעודת זהות המעידה על מקום המגורים. פרטים מלאים יפורסמו בפייסבוק של הפועל ירושלים במוצאי שבת.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק כשערב המחזור היא מדורגת במקום התשיעי בטבלה, עם רצף של חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות ומרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום האחרון בטבלה. אמנם רצף התבוסות של האדומים, שהחל במשחק החוץ בחולון לפני כשלושה שבועות, נגמר בשבוע החולף, אך זה לא עזר לשחקנים של סימונה פיאניג'ני שרשמו שני הפסדים דרמטיים למכבי תל אביב וולנסיה. בירושלים נחושים לשים סוף לרצף ההפסדים הזה כבר במשחק הביתי נגד מכבי חיפה, ובצוות המקצועי החליטו שלא להלביש את טרנס קינסי שממשיך לסבול מהפציעה בכף ידו. רפי מנקו עבר בסוף השבוע להפועל אילת בהשאלה, מה שמעמיד את מצבת הישראלים הבכירה בקבוצה על ארבעה בלבד - בר טימור, יותם הלפרין, ליאור אליהו ואייזיק רוזפלט.

"למרות ששיחקנו לא רע בכלל בשני המשחקים האחרונים, לצערנו זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה הסופית. מצד שני היכולת שהצגנו, נתנה לנו לא מעט סיבות לאופטימיות לקראת ההמשך. אנחנו צריכים לבוא אגרסיביים ונחושים, מול קבוצה טובה, על מנת לעשות כל מה שאפשר כדי לתרגם את היכולת לניצחון", אמר הקפטן יותם הלפרין לקראת המשחק.

השבוע של מכבי חיפה החל בצורה טובה, עם ניצחון ביתי חשוב על מכבי אשדוד, אך מאז ספגה הקבוצה שתי מכות. המשמעותית ביותר הייתה הפגיעה המוראלית עם השריפות הגדולות שהתחוללו בעיר, והכריחו את השחקנים הזרים לעזוב ללילה אחד את דירותיהם, כשטוני מיטשל ממשיך ללון בבית מלון. המכה הראשונה הייתה פציעתו של הסנטר הצעיר והמבטיח דניאל קופרברג לחודש הקרוב, מה שמעמיד את מצבת הפצועים של עופר רחימי על שלושה ביחד עם ג'ון דיברתולומיאו וג'אריד פיימוס, ומצמצם את הרוטציה שעומדת בפניו לשבעה שחקנים בלבד. בחיפה סיפרו על תנאים קשים בהכנות למשחק הזה, ומקווים שדווקא מהקושי הזה יוכלו השחקנים לרשום הופעה הירואית ולנצח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully