וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל תל אביב מגיעה לעין שרה, דאוסון בספק לאשדוד

26.11.2016 / 15:38

עירוני נהריה, שנמצאת ברצף של ארבעה ניצחונות, תנסה להמשיך במומנטום נגד הקבוצה הלא יציבה של אברהמי (20:30, ספורט 5). כוכב האלופה עשוי להעדר במפגש נגד שחקניו של טפירו (18:30, ספורט 5)

המחזור השמיני בליגת העל ייצא מחר (שבת) לדרך עם שני משחקים. עירוני נהריה, ששמה את פתיחת העונה הרעה מאחוריה ונמצאת ברצף של ארבעה ניצחונות, תנסה להמשיך במומנטום כשתארח בביתה את הפועל תל אביב הלא יציבה. מכבי אשדוד/באר טוביה של מאיר טפירו תנסה לרשום הפתעה נוספת העונה כשתארח את האלופה מכבי ראשון לציון.

seperator

עירוני נהריה - הפועל תל אביב (20:30, ספורט 5)

המשבר שעבר על עירוני נהריה בתחילת העונה נשכח בזכות שבועיים אדירים של הסגולים שרשמו ארבעה ניצחונות, שניים בליגה ושניים בליגת האלופות, והם במרחק סביר מצמרת הטבלה בליגת העל וממקום בו מעפילים משלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א. בנהריה ידעו לספר בתקופה האחרונה על כך שדווקא בתקופה הקשה ידעו לחזק את המאמן אריק אלפסי וצוותו וביחד יצאו מפתיחת העונה הרעה. בנהריה סיפרו מיד לאחר הניצחון בדנמרק באמצע השבוע כי המשחק נגד הפועל תל אביב הוא מפתח להמשך הדרך, ויקוו לדחיפה מהקהל המקומי. יהונתן שולדבראנד, שלא שותף במשחק בדנמרק בשל פציעה, נמצא בספק להתמודדות.

הפועל תל אביב אמנם חזרה לנצח ביום שבת שעבר, כשגברה בביתה על גלבוע/גליל, אבל הניצחון היה הדבר החיובי היחיד שחשים במועדון מהמשחק הביתי נגד העולה החדשה. בהנהלה ובסביבת הקבוצה לא אהבו את היכולת ההגנתית של השחקנים, שאפשרו לקבוצה הצנועה מגן נר לקלוע 85 נקודות, לשלוט בהתמודדות ולהיות מרחק סל אחד בשניות הסיום מלרשום ניצחון סנסציוני. בהפועל מקווים כי כבר בתקופה הקרובה יקבל הגארד אדריאן בנקס אזרחות ישראלית מה שיאפשר לקבוצה לצרף זר נוסף בעמדות הגארד. בנקס מאכזב את ראשי המועדון עד עתה, ובהפועל מקווים לשינוי ביכולתו במהרה.

"נהריה קבוצה טובה שנמצאת ברצף של ניצחונות, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, ולהיות מרוכזים ואגרסיבים לאורך כל 40 הדקות", אמר המאמן שרון אברהמי לקראת המשחק.

שחקני עירוני נהריה בסיום. אדריאן הרבשטיין
הביתיות תעזור לנהריה?/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי ראשון לציון (18:30, ספורט 5)

חוסר היציבות של מכבי אשדוד מתחילת העונה המשיך גם בשבוע שעבר, כשקבוצה של מאיר טפירו לא ידעה לשמור על המומנטום מהניצחון הנהדר על הפועל ירושלים, והובסה בחוץ על ידי מכבי חיפה, תוך כדי הצגת יכולת לא טובה. באשדוד שחררו בתחילת השבוע את לקווינטון רוס, לאחר שכבר הגיע לסיכום עם המועדון על צירופו, לאחר מספר אימונים שבהם לא הצליחו בצוות המקצועי לקבל התרשמות חיובית ממנו. במועדון עדיין ממשיכים לחפש אחר חיזוק בעמדות הפנים, כששני הזרים הגבוהים של הקבוצה, אד דניאל וקליסטוס אזיוקו, מציגים עד כה יכולת חלשה למדי. גם דניאל יואינג נמצא בכושר משחק רע עם 4.6 נקודות למשחק בשלושת המחזורים האחרונים.

מכבי ראשון לציון הצליחה ביום שבת האחרון לעצור את הרצף השלילי שעבר עליה עם ניצחון ביתי חשוב על הפועל חולון, אך שלושה ימים לאחר מכן חזרה להפסיד, כשלא יכלה ללה מאן הצרפתית החזקה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. מי שלא שותף בהפסד בצרפת היה שון דאוסון שספג מכה בברכו בניצחון על חולון, וחש כאבים במהלך השבוע. דאוסון לא ערך את האימון המסכם לפני אשדוד ונמצא בספק להתמודדות. הכתומים החתימו לקראת סוף השבוע את הגארד מאליק וויינס, שינחת רק מחר בארץ ולא יוכל לשחק נגד אשדוד. ווינס גם לא יוכל להשתתף בשלב הבתים בליגת האלופות, בשל השתתפותו במפעל היורופקאפ במדי אנייסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully