וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:1 בין ווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד, 1:3 לארסנל על בורנמות'

השדים האדומים, ממשיכים להתרחק מהפסגה לאחר איבוד שתי נקודות יקרות באולד טראפורד. סאקו כבש ראשון (2), איברהימוביץ' השווה (21), מוריניו הורחק. התותחנים לא התקשו, ניצחון לסאות'המפטון

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
שוב איבד את זה. מוריניו/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה האנגלית ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 עם ווסטהאם, ארסנל גברה על בורנמות' 1:3, ויריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית, סאות'המפטון, ניצחה 0:1 את אברטון.

seperator

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:1

מנצ'סטר יונייטד ו-ווסטהאם נפרדו הערב ב-1:1 באצטדיון אולד טראפורד. המארחת שלטה במשחק, אך לא הצליחה להכריע את ההתמודדות בעיקר בעקבות יום מצוין של שוער הפטישים, דארן רנדולף. דווקא ווסטהאם עלתה ליתרון שתי דקות מהפתיחה, כאשר דימיטרי פאייה הרים כדור חופשי מצוין מאגף ימין ומצא את דיאפרה סאקו, שכבש את הראשון במשחק. בדקה ה-21 פול פוגבה הרים כדור נהדר ממרכז המגרש, וזלאטן איברהימוביץ' התמקם כמו שצריך ברחבה ונגח את השוויון. שש דקות לאחר מכן, ז'וזה מוריניו התעצבן על כך שעבירה על פול פוגבה לא חויבה בכרטיס צהוב, בעט בבקבוק שהיה על הדשא והורחק העונה בפעם השנייה.

עד הסיום יונייטד הגיעה למספר הזדמנויות קורצות, אך שחקניה לא היו חדים מספיק. יש לציין שבסטיאן שווינשטייגר שמעמדו לא יציב ביונייטד בחודשים האחרונים, ישב על הספסל לאורך המשחק. השדים האדומים השיגו רק שתי נקודות בשני המשחקים האחרונים שלהם, והם כעת במרחק 11 נקודות מצ'לסי המוליכה. יש לציין שזה היה המשחק הרביעי ברצף של יונייטד ללא ניצחון בבית. ווסטהאם משיגה נקודה ומתרחקת מהקו האדום.

דקה 1: המשחק יצא לדרך!

דקה 2: גול! לאחר שתי דקות בלבד, דימיטרי פאייה הרים כדור חופשי טוב מצד ימין ומצא את הראש של דיאפרה סאקו. החלוץ הקדים את איברהימוביץ' והעלה את הפטישים ליתרון. 0:1 לווסטהאם

דקה 15: זלאטן מצא את חואן מאטה עם מסירה קצרה בתוך הרחבה, אך הספרדי בעט לידיים של דארן רנדולף.

דקה 21: גול! יונייטד חוזרת למשחק. פול פוגבה הרים כדור נהדר לרחבה, וזלאטן איברהימוביץ' התמקם כמו שצריך, גבר על ג'יימס קולינס ונגח פנימה את השוויון לזכות קבוצתו. 1:1

דקה 26: שוב זה קורה לו. ז'וזה מוריניו לא שלט בעצבים ולאחר שלא נשרק לחובת ווסטהאם כרטיס צהוב, המאמן הפורטוגלי בעט בבקבוק שהיה על הדשא והורחק עוד לפני המחצית.

דקה 37: איזו החמצה של מרכוס רשפורד. החלוץ האנגלי מצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול רנדולף, אך הוא בעט ברשלנות לרגל של השוער.

דקה 45: על סף השריקה למחצית, לינגארד קיבל כדור עומק מצוין ומתוך הרחבה בעט לפינה הימנית, אך רנדולף רשם עוד הצלה מצוינת.

דקה 73: לינגארד השתחרר לבעיטה מ-18 מטר, אך הכדור שלו הלך למרכז השער.

דקה 78: עוד הזדמנות לשדים האדומים. פול פוגבה בעט מ-20 מטר חזק לפינה, שוב רנדולף היה במקום.

דקה 87: הזדמנות גדולה לווסטהאם. פלטשר חדר לרחבה, אך בעט לגופו של דה חאה ולא הצליח לכבוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
זלאטן איברהימוביץ' חוגג את שער השוויון/רויטרס

ארסנל - בורנמות' 1:3

הרצף השלילי של ארסן ונגר נקטע ואחרי שלושה תוצאות תיקו רצופות הוא נצמד לפסגה עם ניצחון שמיני העונה. צמד של אלכסיס סאנצ'ס ותיאו וולקוט סידרו לתותחנים פער שלוש נקודות מהמקום הראשון, אך אל רשימת הפצועים הצטרף מת'יו דבושי, שחזר להרכב אחרי שנה והוחלף כעבור רבע שעה. הבשורה הייתה מצד אוליבייה ז'ירו, ששוב עלה כמחליף, והפעם סידר לסאנצ'ס שער נהדר, שהכריע את המפגש בתוספת הזמן. הדובדבנים זכו להיסטוריה קטנה בדמות שער זכות ראשון מול ארסנל בזכות פנדל של קאלום וילסון, אבל זה לא הספיק עבור נקודה ראשונה.

דקה 1: המשחק יצא לדרך!

דקה 8: ההגנה של הדובדבנים בצרות כאשר צמד הבלמים שלה כבר ספגו כרטיס צהוב.

גול! דקה 12: קוק ביצע שגיאה קשה ומסר את הכדור היישר לאלכסיס, שמול רשת חשופה גלגל בקלות. 0:1 לארסנל

דקה 15: טרגדיה נוספת עבור דבושי. המגן הצרפתי, שחזר אל ההרכב אחרי שנה, נפגע אחרי רבע שעה והוחלף בגבריאל.

גול! דקה 23: היסטוריה עבור האורחת. הכשלה הרחבה של מונריאל על וילסון העניקה פנדל לטובת הדובדבנים, וילסון תרגם אותו לשער זכות ראשון מול התותחנים. בורנמות' איזנה ל-1:1

דקה 28: האורחת מכתיבה קצב. סמית' חדר לרחבה, אך במקום לסדר כדור רוחב נוח לווילסון, בעט בצורה רעה ונעצר אצל צ'ך.

גול! דקה 53: ארסנל שוב ביתרון. מונריאל תיקן את הטעות והרים כדור נהדר לוולקוט, שנגח בקלילות את השישי שלו העונה בליגה. 1:2 לארסנל

דקה 77: צ'ך שמר את התותחנים ביתרון עם עצירה נהדרת מול אפובה.

גול! דקה 91: ז'ירו קיבל כדור נהדר מאוזיל וחדר לרחבה. הצרפתי מצא את אלכסיס, שדחק בקלות לרשת. 1:3 לארסנל

אלכסיס חוגג/GettyImages

משחקים נוספים

סאות'המפטון - אברטון 0:1

יריבת הפועל באר שבע רשמה ניצחון חשוב לפני המפגש מול שחקניו של ברק בכר בעוד שבוע וחצי. כבר בדקה הראשונה, הסיינטס עלו ליתרון משער של צ'רלי אוסטין, שנגח פנימה את התשיעי שלו העונה אחרי בישול נהדר של ג'וש סימס. סאות'המפטון מתקרבת לחלק העליון, אברטון מאבדת גובה והיא עם ניצחון בודד בתשעת משחקיה האחרונים.

ווטפורד - סטוק סיטי 1:0

הקבוצה של וולטר מצארי ספגה את ההפסד החמישי העונה ופספסה הזדמנות להיצמד לצמרת. הפוטרס קטעו רצף של שני משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון בזכות אאורליו גומס. השוער הברזילאי המנוסה כבש שער עצמי מביך אחרי נגיחה של צ'ארלי אדם בדקה ה-29, ממנו המארחת לא הצליחה לחזור. עמוק בתוספת הזמן, מיגל בריטוס הותיר את מצארי בעשרה שחקנים אחרי שספג צהוב שני והורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully