וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ואליינטה: "אשתי לא היתה מסוגלת לצאת מהבית בגלל השריפה"

שחקנה הספרדי של מכבי חיפה דיבר בכלי התקשורת בארצו על המצב המלחיץ שחווה בימים האחרונים בכרמל: "אחת השריפות השתוללה ליד הגן של בני. פינו איזורים ליד הבית שלנו, אנשים עזרו לנו מאוד"

יוסי ציפקיס

הימים האחרונים במדינה לא היו פשוטים בכלל, לאחר גל השריפות שהתעורר ברחבי הארץ. מי שהתייחס היום (שישי) לנושא הוא מארק ואליינטה, בלמה הספרדי של מכבי חיפה, שגר בעיר הצפונית וחווה את המצב הקשה מקרוב מאוד. ואליינטה התראיין לעיתון הספרדי "מארקה", והסביר כיצד הוא ומשפחתו נאלצים להתמודד עם הבעיות והשינויים שגרמו לפינוי של מעל 60,000 אלף תושבים מבתיהם.

"בצהריים ראינו את העשן במהלך האימון, אך לא ייחסנו לכך יותר מידי חשיבות", אמר ואליינטה, שהמשיך: "לאחר מכן הבנתי שאחת השריפות התרחשה ליד הגן של בני בן השלוש ומיד התקשרתי לאשתי". הספרדי סיפר כי בנו ושאר הילדים פונו לאחד המוקדים המרכזיים בעיר.

ואליינטה הוסיף: "הרשויות פינו את האיזור הקרוב לבית שלנו. אשתי היתה בבית באותו זמן ולא היתה מסוגלת לצאת, אז הגעתי עם משאית כיבוי האש כדי לעזור לה". ואליינטה ציין כי אנשי המועדון הודיעו להם בהתחלה להגיע לתל אביב, אך לאחר מכן שינו את ההחלטה מכיוון שכוחות כיבוי האש שמרו את המצב תחת שליטה.

"אני רוצה לציין שאנשים ממש עזרו לנו" אמר ואליינטה, שנשמע מעט מזועזע מכל מה שקרה: "המאמן שלי לא היה יכול להכנס לבית שלו בגלל השריפות. ראינו אש ליד כבישים מרכזיים, היתה הרבה תנועה, אנשים רצו כדי להוציא את ילדיהם מבתי הספר. פגשתי אנשים שאמרו שהם ראו אש בגינה שלהם. אני חושב שהרשויות בישראל פעלו מהר ובצורה מרשימה".

מארק ואליינטה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
"הרשויות פעלו בצורה מהירה". ואליינטה/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully