וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון הודחה מגביע האיגוד האירופי

לאחר שצלחו שני סיבובים, הצהובים הפסידו 28:26 לטאטאבאניה ההונגרית. קראצ'יץ' בלט עם שבעה שערים למפסידה. בליגה המקומית, הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון רביעי ברציפות, לאחר שגברה על אס"א תל אביב 20:24

שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד רנאטו ווגרינץ'. ברני ארדוב
הפסד מכובד. שחקני מכבי ראשון לציון/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון הודחה הערב מגביע האיגוד האירופי, לאחר הפסד 28:26 לטאטאבאניה ההונגרית. הצהובים שעברו שני סיבובים במפעל עד כה, הפסידו בשני המשחקים במפגש הכפול. איבן קראצ'יץ' בלט עם שבעה שערים בעוד רוברט מרקוטיץ' הוסיף שישה, אך זה לא סייע לקבוצתו של סער פרנקל, שתפגוש את א.כ נס ציונה במשחק השלמה ביום שני (19:30, בית מכבי).

במקביל, המחזור השמיני בליגה המקומית נמשך הערב עם שלושה משחקים, כשבמוקד, הפועל ראשון לציון המשיכה ברצף המוצלח שלה. הקבוצה של עידן מימון כבר עם ארבעה ניצחונות ברציפות, והיא לא נותנת למכבי תל אביב לברוח. לאחר שוויון בהפסקה, הפועל העלתה הילוך בהגנה וספגה שישה שערים בלבד ב-21 דקות. אס"א יורדת למקום התשיעי, ראשון לציון במקום השלישי.

במשחק מעניין נוסף, בני הרצליה גברה בביתה 26:35 על הפועל אשדוד וגם היא נמצאת עם מאזן 2:6 וחזק בצמרת. הקבוצה של וובה זייקמן שרשמה ניצחון היסטורי באירופה לפני חמישה ימים, לא הצליחה לשמור על המומנטום ומתרחקת מהחלק העליון. הרצליה היתה טובה יותר לאורך כל המשחק, ומי שבלטו הם טל הרשקוביץ עם 12 שערים ודן מירקוס עם שמונה.

בקרב תחתית, עירוני רחובות רשמה ניצחון רביעי לעונה לאחר 28:29 עיקש על מכבי קרית מוצקין. הקבוצה הצפונית עם הפסד שישי העונה ועדיין ללא ניצחון. שרון שלם היה המצטיין עם 12 שערים לרחובות, כשגם דאבור טסקוביץ' היה טוב עם שישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully