וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני עבר באנגליה חושפים: התעללו בנו מינית בתור ילדים

בארי בנל, שעבד במספר מועדוני כדורגל בממלכה, מואשם באונס על ידי ארבעה שחקנים שאימן. כריס אנסוורת', ששיחק תחתיו בקרו אלכסנדרה: "לא דיברנו על זה אף פעם. נאנסתי בין 50 ל-100 פעמים בתקופה ההיא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שהה מספר פעמים בכלא בעקבות תקיפות מיניות. בארי בנל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרשה חדשה מסעירה את עולם הכדורגל באגליה. בארי בנל, שעבד במספר מועדונים בממלכה כולל מנצ'סטר סיטי, סטוק סיטי וקרו אלכסנדרה, בתור מאמן וסקאוט, מואשם באונס על ידי מספר שחקנים ששיחקו תחתיו בתור ילדים. בנל שנשפט ב-1998 לארבע שנים בכלא בעקבות האשמות דומות, נכלא לשנתיים נוספות במאי 2015 בגלל תקיפה מינית בשנות השמונים נגד ילד בן 12. במהלך אותו משפט, בנל כינה את עצמו "מפלצת".

הכדורגל הראשון שיצא בפומבי נגד מאמנו בעבר הוא אנדי וודוורד, שעשה זאת במהלך השבוע שעבר בכלי התקשורת. וודוורד בן ה-43 שיחק תחת בנל בקרו אלכסנדרה בשנות השמונים, ובמהלך הראיון החושפני אמר: "החיים שלי נהרסו עד גיל 43 בעקבות התקופה ההיא. כמה עוד ילדים יש שסבלו ממנו בכל הקבוצות השונות? אולי מאות ילדים שבארי בנל התעלל בהם ועדיין חיים בפחד. רק עכשיו אחרי שהורדתי ממני את הנטל הזה, אני מרגיש שאני יכול לחיות. אני מקווה שהאחרים שסבלו ממנו יוכלו לשאוב מכך כוח ולהחשף. אמנם הפסדתי את הקריירה שלי, אך לפחות אני עדיין חי".

לאחר הדברים הקשים של וודוורד, מספר שחקנים נוספים ששיחקו תחת בנל בקרו אלכסנדרה נחשפו בנוגע לנושא. אחד מהם הוא כריס אנסוורת', שפרש מכדורגל בגיל 16 בעקבות המקרים המזעזעים ועבר לשחק גולף מקצועני. אנסוורת' בן ה-44 התראיין ואמר כי הדברים של וודוורד עזרו לו לספר את הסיפור שלו: "הבנתי שאם אספר על כך, זה יעזור גם לאחרים. הייתי בן 12 כששיחקתי תחת בנל. מעולם לא דיברנו על כך, אך באותה תקופה נאנסתי בין 50 ל-100 פעמים. ידעתי שאני רוצה להתקדם בכדורגל וחשבתי שזה יעזור לי. ידעתי שזה אסור, אך הרגשתי שאין לי ברירה. מעולם לא אמרתי על כך להורים שלי או לאף אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully