וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנתונים מראים: גולדן סטייט בדרך להפוך לקבוצת ההתקפה הטובה בהיסטוריה

אחרי 15 משחקים, הווריירס מעמידים את ממוצע האסיסטים הגבוה אי פעם ורושמים יעילות התקפית חסרת תקדים שמשאירה את השואוטיים לייקרס הרחק מאחור. דריימונד גרין: "מפחיד כמה אנחנו טובים"

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט. AP
בקצב היסטורי. קרי ותומפסון/AP

האם גולדן סטייט בדרך להפוך לקבוצת ההתקפה הטובה בתולדות ה-NBA? אם לשפוט על פי 15 המשחקים הראשונים של העונה, התשובה היא בהחלט כן. אחרי שמחצו אמש (חמישי) לפנות בוקר את הלייקרס 106:149, הווריירס מעמידים מספרים בקנה מידה היסטורי שמשאיר הרחק מאחור גם קבוצות התקפה עילאיות כמו השואוטיים לייקרס ופיניקס של מייק דאנטוני. אמנם ממוצע הנקודות שלהם (119.2) רחוק מהשיא בו מחזיקה דנבר 1981/82 (126.4), אבל בכל הנוגע ליעילות, אין שנייה להם. במדד ההתקפי המשוקלל (Offensive Rating), הם בקצב לכבוש את פסגת טבלת כל הזמנים עם ממוצע של 118.4, בעוד הלייקרס של מג'יק, קארים וג'יימס וורת'י, שמחזיקים בשיא מאז עונת 1986/87, העמידו ממוצע של 115.6 "בלבד".

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
התאקלם מהר מהצפוי. דוראנט/AP

אחרי שחילקו מול הלייקרס לא פחות מ-47 אסיסטים - הכי הרבה במשחק עונה רגילה מזה 25 שנה - גם באספקט הזה הם בקצב היסטורי. נכון לעכשיו הם מעמידים ממוצע של 31.9 אסיסטים למשחק, בעוד השיא שייך גם הוא לשואוטיים לייקרס, עם 31.4 בעונת 1984/85. בתשעת המשחקים האחרונים הווריירס חילקו 30 אסיסטים ומעלה, הרצף השני הכי ארוך בתולדות הליגה.

גם צירופו של קווין דוראנט לפאזל לא פגע יותר מדי בשני הסקוררים הבולטים של הווריירס, סטף קרי וקליי תומפסון. בסך הכל, הטריו ההתקפי המוביל של סגנית האלופה מספק 73 נקודות בממוצע למשחק (דוראנט 27, קרי 26, תומפסון 20.6). "בן אדם, ההתקפה שלנו....היא מפחידה, אין ספק. מפחיד כמה שאנחנו טובים. אולי אנשים חשבו שנאט קצת, חשבו שההגעה של קווין תדרוש תקופת התאקלמות, אבל הכל התחבר מוקדם מהצפוי", אמר דריימונד גרין ל-ESPN. "ההגנה עדיין דרושה מקצה שיפורים. אנדרו בוגוט היה עוגן חשוב מאוד בצד הזה של המגרש, והוא איננו. אבל גם בזה אנחנו מתקדמים צעד אחרי צעד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
מנסה לשלוט על עצמו. גרין/AP

גרין סיפר גם על המאמצים הרבים שהוא משקיע כדי לקזז את מספר הפרובוקציות אליהן הוא נגרר לא פעם בעונה שעברה. כזכור, גרין פספס את משחק 5 בגמר מול קליבלנד בעקבות עימות פיזי עם לברון, ועוד לפני כן הוזהר פעמים רבות בעקבות מהלכים מלוכלכים שביצע. "דיברתי על זה כל הקיץ עם סטיב קר ובוב מאיירס, אני מנסה להשתפר בזה. זה האתגר, זה הצעד הבא", סיפר. "היו פעמים שהרגשתי שמרוב שאני מנסה לשלוט על עצמי, מרוב שניסיתי לשמור את הרגשות שלי בפנים, לא הייתי עצמי. זה גרם לי להתקשות. אז עכשיו אני עדיין משחק עם הרגש, כי זה חלק ממי שאני, אבל אני מנסה להישאר כל הזמן בדיוק על הגבול מבלי לחצות אותו. אני מקווה מאוד שזה יימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully