וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויין רוני: "עיתונאים ממציאים עליי סיפורים, עושים עניין מכלום"

אחרי שכבש והפך למלך שערי יונייטד באירופה, הקפטן סגר חשבון עם התקשורת שפרסמה שהוא הלך לחתונה ללא אישור בפגרת הנבחרות: "בושה שאני צריך להתעסק בזה אחרי ניצחון כזה גדול"

מלבד משחקיהן של הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, המחזור החמישי של הליגה האירופית שנערך אמש סיפק כמה תוצאות מעניינות, כאשר מי שעושה רושם שחזרה לעצמה היא מנצ'סטר יונייטד שהביסה 0:4 את פיינורד והתקרבה לשלב הבא. ווין רוני, הקפטן המושמץ של השדים האדומים, כבש את השער הראשון והפך למלך שערי יונייטד באירופה בכל הזמנים עם 39 כיבושים.

וויין רוני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עונה לביקורות. רוני/רויטרס

מי שפרגן לרוני לאחר המשחק היה זלאטן איברהימוביץ' שכינה את רוני "שחקן מושלם". זלאטן התייחס לדיווחים השונים על אורח החיים של רוני, כולל הדיווח ב"סאן" לפיו השחקן הלך לחתונה פרטית לאחר המשחק של אנגליה מול סקוטלנד בפגרת הנבחרות. "כשאתה איש כזה, כשאתה מפורסם בצורה כזו, אנשים מתעניינים בך, הם רוצים לדעת הכול עליך", אמר זלאטן והוסיף: "אני לא יודע מה קרה, אני לא שאלתי אותו משום שזה לא חשוב לי ואני בטוח במאה אחוז שהתקשורת לא יודעת מה באמת קרה".

זלאטן לא חסך בשבחים לרוני ואמר: "כבנאדם הוא פנטסטי, יש לי מזל שיצא לי להכיר אותו. כשחקן, אין לי מילים להגיד עליו, הוא מושלם. כולם יודעים מה הוא מסוגל לעשות, מה הוא עשה ומה הוא עושה".

ומה היה לרוני עצמו להגיד? הכוכב המושמץ לא שכח את הביקורת של התקשורת נגדו והפרסום על החתונה הפרטית של רוני ותקף את אחד העיתונאים כשאמר: "כל הסיפורים האלו מומצאים על ידי אנשים כמוך ששואלים שאלות עכשיו, אנשים בתקשורת עושים "ביג דיל" מכלום. אני לא הלכתי לשום חתונה ואני חושב שזו בושה שאני צריך לדבר על זה עכשיו אחרי ניצחון כזה גדול".

על שבירת השיא של ואן ניסטלרוי אמר רוני: "זו הרגשה נפלאה לכבוש עבור המועדון הזה. אני שמח ואני בטוח שיש עוד הרבה בדרך אבל קודם כל שמח על הניצחון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully