וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "וואו, קאמבק מדהים". אלונה ברקת: "גאווה עצומה"

24.11.2016 / 22:02

אלפי אוהדים של הפועל באר שבע חגגו עם השחקנים אחרי ה-2:3 הבלתי נשכח על אינטר. מאור בוזגלו: "מעולם לא חוויתי משחק כזה". ב-8 בדצמבר המשחק המכריע בסאות'המפטון: כל התסריטים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הניצחון הבלתי נשכח של הפועל באר שבע 2:3 הערב (חמישי) על אינטר באצטדיון טרנר, קבע שהיא עדיין יכולה לעלות שלב בליגה האירופית. אגב, האלופה הישראלית היא הקבוצה הראשונה אי פעם שצוברת שש נקודות נגד אינטר בשלב בתים באירופה.

ב-8 בדצמבר באר שבע תתארח אצל סאות'המפטון והתסריט מאוד פשוט:

ניצחון של הפועל באר שבע - היא עולה שלב
הפסד של הפועל באר שבע - היא מודחת
תיקו 0:0 - באר שבע מודחת
תיקו עם שערים - באר שבע עולה שלב

אלפי האוהדים שהגיעו לאצטדיון טרנר הערב, סירבו לעזוב במשך דקות ארוכות אחרי סיום המשחק וחגגו את הקאמבק המהולל. השחקנים חגגו על כר הדשא ואלונה ברקת צייצה בטוויטר: "גאווה עצומה!!!!".

מי שפחות חגג היה מיגל ויטור, שספג חבטה בחזה וסבל מכאבים חזקים. הבלם הפורטוגלי נלקח לבית החולים, שם הוסר החשש משבר בעצם הבריח.

ברק בכר אמר: "במילה אחת 'וואו', 'וואו גדול'. לחזור נגד קבוצה כזו מ-2:0 במחצית אחת מראה עד כמה המועדון הזה ענק וחזק. הצורה בה חזרנו... זה מדהים, מדהים. אחרי הניצחון בסן סירו האמנו שנוכל לנצח אותם גם פה, אבל ידענו שיהיה משחק קשה. שיחקנו נגד קבוצה אדירה. פה בבית עם הקהל שלנו הראינו שכשאנחנו משחקים את הכדורגל שלנו זה משתלם".

המאמן הוסיף: "עשינו הרבה שילובים שונים מבחינה טקטית, השחקנים שנכנסו כמחליפים היו טובים. אני שמח, שמח. עצם זה שהגענו לזה שאנחנו משחק אחד מעלייה בבית כזה קשה זה הישג יפה. אני לא רוצה להיות משבית שמחות, אבל ביום ראשון יש לנו משחק קשה מאוד. עד סאות'המפטון יש עוד שלושה משחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בן שהר שכבש את שער הניצחון: "זה היה משחק מטורף, היינו בפיגור 2:0 והכול היה נגדנו. הפועל באר שבע יודעת לצאת ממצבים כאלה. אני שמח מאוד, ניצחנו קבוצה סופר טובה, אי אפשר להגיד שהם שיחקו בהרכב חלש, הם היו עם הרבה שחקנים חזקים. ברק עשה שינויים ונראינו הרבה יותר טוב במחצית השנייה. אני הכי שמח בעולם שזכיתי לכבוש את ה-2:3 בדקה ה-90. כספורטאים מקצועיים, אנחנו רוצים להראות את היכולות שלנו גם בכפר סבא, נבוא למשחק הליגה הזה מוכנים מאוד".

מאור בוזגלו: "זה המשחק הכי מרגש והכי עוצמתי שחוויתי בחיים שלי. עלינו למחצית השנייה בטירוף מוחלט ולא ראיתי טירוף כזה בחיים שלי. זה מגיע לא רק לאוהדים שלנו, אלא לכל עם ישראל ביום קשה כזה. פתחתי היום כסוג של חלוץ ואחר כך עברתי לשחק מאחורי החלוץ, זה הוכיח את עצמו".

בוזגלו הוסיף: "ברגע שאנחנו במצב הנוכחי, ברור שאנחנו מאמינים שאפשר לעלות. הפועל באר שבע הוכיחה את עצמה מבחינת החוזק והאופי שלה. אנחנו קבוצה שעובדת קשה ואפשר לראות את זה על המגרש. יהיה לנו משחק קשה מאוד מול סאות'המפטון, אבל יש לנו עוד משחק מול הפועל כפר סבא בראשון. בסוף המשחק כולם החליפו חולצות, דיברתי קצת עם איקרדי ואז החלפנו חולצות. זו חוויה שלא אשכח ואני שמח עם המזכרת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully