וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי לקראת שבת: שוינפלד לא צפוי להיות בסגל, הפועל חיפה תארח בביתה

המתיחות בין השחקן להפועל תל אביב נמשכת. לאלה ופלשוקצ'נקו יפתחו בהפועל חיפה, שקיבלה אישור מהמשטרה לארח באצטדיון החדש. מולנסטיין שוקל לעלות עם פלט או מוגרבי על חשבון מנחם, רוקאביציה כשיר אבל ינוח

יוסי ציפקיס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:05 הפועל תל אביב: האדומים ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל רעננה. לפני האימון, ערך גיא לוזון אסיפה טקטית לשחקנים ושם דגשים על היריבה. נמניה ניקוליץ', מרקו סימיץ', אנס מחמיד וויאם עמאשה לא יתלבשו בגלל פציעות. ניקולס גרובסוב לא מגיע לאימונים וכמובן שלא יהיה חלק מהמשחק מחר. שחקן נוסף שלא צפוי להתלבש הוא החלוץ, ארון שוינפלד, ונראה כי המתיחות בינו לבין המועדון נמשכת. לוזון תרגל גם את ההרכב ונראה שלא יבצע שינויים. עומרי אלטמן החלים מהפגיעה בקרסול, עופר ורטה ממתיחה במפשעה וגם דולי מנגה כשיר ויפתח (איציק יצחקי).

12:55 מכבי חיפה: בניגוד לשבועות האחרונים, רנה מולנסטיין לא תרגל את ההרכב באימון והשאיר את השחקנים במתח. המאמן מתלבט האם לבצע שינוי אחד בהרכב, כשנראה שההתלבטות הזאת קשורה בסאן מנחם, שפיראס מוגרבי או גליינור פלט עשויים לפתוח במקומו. מנחם כבש שני שערים בשלושת המשחקים האחרונים, אך השיקול בעניינו קשור בעיקר למערך איתו יחליט המאמן לעלות למשחק. ניקיטה רוקאביציה יתאמן כרגיל וכשיר למשחק, אך הוחלט שלא יתלבש למשחק, זאת משום שמולנסטיין יאפשר לו מנוחה נוספת ומעוניין להישאר עם הסגל הנוכחי שלו. אעיד חבשי, אייל משומר ואוהד לויטה ימשיכו להיעדר בגלל פציעות (איציק יצחקי).

11:55 הפועל חיפה: בהערכת מצב האחרונה שנערכה לפני שעה בחפ"ק ברוממה אישרו הממ"ז ומפקד תחנת חיפה את קיום המשחק מחר מול מכבי פתח תקוה באצטדיון בחדש בחיפה כרגיל (איציק יצחקי).

11:40 בית"ר ירושלים: כ-20 אוהדים הגיעו למתחם האימונים בבית וגן לקראת המשחק מול סכנין ביום שני, הניפו שלט "ההזדמנות האחרונה". בן שמעון תרגל שלושה בלמים, כאשר דן מורי מצטרף לדוד קלטינס וחסוס רואדה (אופיר סער).

10:14 מ.ס אשדוד: אור אינברום עשוי לחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה ולהחליף את דין דוד. גם משה אוחיון הוותיק מועמד להיכנס למשבצת הבודדת שתעבור שינוי בהשוואה להרכב שפתח בשני המשחקים האחרונים. הקשר דן ביטון הפתיע כשהתאמן אתמול בצורה מלאה למרות אבחנה רפואית שהתייחסה לפציעה בברכו. אם ביטון יסיים גם היום בהצלחה את האימון, הוא יכלל בסגל אך לא יפתח. בעיר קיימת דריכות גבוהה לקראת המשחק ונראה כי האצטדיון יהיה מחר כמעט מלא לגמרי (יניב טוכמן).

8:16 הפועל חיפה: בעקבות האירועים האחרונים בחיפה החליט הבעלים יואב כץ לערוך היום אסיפה לשחקנים באמצעות הסקייפ, כפי שהוא נוהג לעשות לעתים להנהלה שלו. כץ ידבר עם השחקנים על המצב בעקבות העובדה שהמשחק נערך בעיר. השוער פיט פלטהאוזן, השחקן היחיד שלן בחיפה, חזר לביתו הסמוך לאצטדיון לאחר ההשתלטות על השריפה במקום. "בהתחלה לא הייתה אפשרות להשיג אותו בטלפון, דאגנו נורא, שמחים שהכל בא על מקומו בשלום".


בהפועל חיפה שקלו להעביר את האימון המסכם למתחם וולפסון בתל אביב. הלילה נערכו שיחות על מנת להעביר את האימון, אולם הבוקר, בעקבות בדיקה שנערכה בנושא (במועדון גילו כי הדרכים לקריית חיים אינן חסומות), הוחלט שהאימון יתקיים כמתוכנן במגרש האימונים (איציק יצחקי).

שוער הפועל חיפה, פיט פלטהאוזן. ברני ארדוב
הלחיץ קצת את אנשי המועדון. פלטהאוזן/ברני ארדוב

8:09 מכבי חיפה: בצל השריפות המשתוללות בחיפה, שחקני הקבוצה קיבלו הנחיה להגיע לנקודת מפגש באשדוד הבוקר, ומשם תצא הקבוצה לאימון המסכם שיתקיים בשעות הצהריים בראשון לציון. הקבוצה תלון במלון לאונרדו בעיר ושם תערוך את ההכנות האחרונות למשחק. במועדון דאגו לשריין מספר חדרים בבית מלון למשפחות השחקנים שגרים באזור השריפות.

אחד השחקנים אמר אתמול: "פשוט מפחיד מה שקורה בעיר. אנחנו משתדלים להתרכז במשחק אבל כמובן, שומרים על קשר עם המשפחות". הסקאוט גוסטבו בוקולי מארח את ז'אורז'יניו מבני סכנין. רנה מולנסטיין טרם תרגל את ההרכב למשחק.

נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב, שוחח עם הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר והעמיד את האצטדיון ואת כל מגרשי האימונים לטובת מחלקת הנוער וגם הקבוצה הבוגרת במידת הצורך (איציק יצחקי).

8:01 הפועל חיפה: במועדון מבינים שהפסד נוסף עשוי להוביל לזעזוע בצוות המקצועי. אלי כהן מתכנן שני שינויים בהרכב: מקסים פלקושצ'נקו ומהראן לאלה שחוזר מפציעה יחליפו את לירן סרדל ושלומי ארבייטמן (איציק יצחקי).

7:51 מכבי פתח תקוה: קובי רפואה נוטה לא לערוך שינויים לקראת המשחק מול הפועל חיפה. הקבוצה התאמנה במהלך השבוע במרמורק בגלל שזרוע במתקן האימונים (איציק יצחקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully