וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפסד לבלאט, ברצלונה הפסידה, צסק"א הביסה את באסקוניה

הקטלאנים במאזן שלילי לאחר הפסד 78:64. אלופת אירופה לא התקשתה מול ויטוריה עם 84:112, תאודוסיץ' קלע 34 נקודות ומסר10 אסיסטים. דרושאפקה עם הפסד שני ברציפות, 86:80 לפנאתינייקוס

מילוש תאודוסיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
עוד הצגה. תאודוסיץ'/GettyImages

המחזור התשיעי ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם שלושה משחקים. במפגש הראשון שהסתיים, גלאטסראיי גברה על ברצלונה 64:78 והנחילה לה הפסד שלישי ברציפות וחמישי העונה באירופה. אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, המשיכה בפתיחת העונה המצוינת עם 84:112 קליל על באסקוניה ויטוריה בבית. במשחק שחתם את המחזור הצליחה פנאתינייקוס להשיג ניצחון ביתי עם 80:86 מול דרושאפקה של דיוויד בלאט.

seperator

צסק"א מוסקבה - באסקוניה ויטוריה 84:112

לאחר הניצחון הדחוק על ז'לגיריס במחזור הקודם, אלופת אירופה עבדה קצת פחות קשה הערב והמשיכה בדומיננטיות שלה במפעל עם ניצחון שמיני בתשעה משחקים. האורחת הפתיעה בפתיחה והובילה ב-10 לאחר הרבע הראשון, אך רבע שני מצוין בהובלת מילוש תאודוסיץ' הוריד אותה למחצית ביתרון. גם הרבע השלישי נמשך באותה מגמה, כשהסרבי יורה מבחוץ ללא הכרה ומספק אסיסטים לחבריו. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כאשר ויטוריה נראתה רע ולא הצליחה לצמק את ההפרש. תאודוסיץ' סיים עם שיא קריירה של 34 נקודות והוסיף 10 אסיסטים, פרידזון סיים עם 14. רודריג בובואה בלט אצל המפסידה עם 19 נקודות, שיין לארקין קלע 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טיבור פלייס שחקן גלאטסראיי. GettyImages
התעוררו בזמן? פלייס/GettyImages

גלאטסראיי - ברצלונה 64:78

המפולת של הקטלאנים נמשכת ולאחר התבוסה לריאל מדריד, הקבוצה של יורגוס ברצוקאס ספגה הערב הפסד נוסף, הפעם לגלאטסראיי המתאוששת. ברצלונה שמחזיקה בנתון הלא נעים של ההתקפה החלשה במפעל, לא שיפרה במיוחד את הממוצעים גם הערב ונאלצה לרדוף אחרי הטורקים לאורך כל המשחק. המחצית הראשונה היתה צמודה והסתיימה ביתרון 35:39 למארחת, אך במחצית השנייה נכנסו לעניינים סינאן גולר ובלייק שילב, שהובילו ניצחון 13:22 ברבע השלישי. עד הסיום ברצלונה הצליחה להתקרב, אך ולדימיר מיצוב ובעיקר שילב שמרו על הניצחון הטורקי. שילב סיים עם 18 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, גם גולר הוסיף 18 ומיצוב 15. 24 נקודות של טייריס רייס לא הספיקו לברצלונה, שיורדת למאזן שלילי במפעל. הטורקים רושמים ניצחון שלישי העונה ביורוליג.

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
הקבוצה שלו מתחה את פאו עד הסיום, אבל זה לא הספיק. בלאט/GettyImages

פנאתינייקוס - דרושאפקה 80:86

אחרי שני הפסדים ברציפות, הצליחה פאו לחזור לנצח, בעוד דיוויד בלאט סופר בעצמו שני הפסדים ברציפות. שתי הקבוצות במאזן 4:5. יאניס בורוסיס הוביל את קלעי היונים עם 18 נקודות (14/18 מהקו אחרי שסחט 13 עבירות) ו-5 ריבאונדים. כריס סינגלטון רשם עוד משחק טוב עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים כשקיי סי ריברס קולע 13, ניקוס פפאס קלע 12 וניק קלאת'ס הוסיף 11 נקודות ו-7 ריבאונדים. וויל קלייבורן בלט אצל המפסידה עם 26 נקודות (11/21 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, בראד וונאמייקר קלע 19 ואיבד 5 כדורים וג'יימס אנדרסון קלע 16 וקלט 7 כדורים חוזרים.

יאניס בורוסיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
סחט 13 עבירות. בורוסיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully