וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה: באיירן ניצחה 1:2 את לברקוזן, הפער בפסגה: 3 נקודות

האלופה לא נבהלה מה-1:4 של לייפציג בפרייבורג בשישי והשיגה שלוש נקודות משלה בזכות שערים של טיאגו אלקנטרה ומאטס הומלס. צ'לחנוילו איזן זמנית. פרנקפורט גברה 1:2 על דורטמונד

שחקני באיירן מינכן חוגגים שער. GettyImages
ניצחון חשוב לבאיירן אחרי שני הפסדים/GettyImages

המחזור ה-12 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם ניצחון הליגה השביעי ברציפות של ר.ב. לייפציג, 1:4 בחוץ מול פרייבורג. בשבת, פרנקפורט גברה 1:2 על דורטמונד. לקינוח, באיירן מינכן ניצחה 1:2 את לברקוזן.

שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
לייפציג לא עוצרת/GettyImages

פרייבורג - ר.ב. לייפציג 4:1

ניצחון שביעי ברציפות ללייפציג המפתיעה, שעלתה ליתרון כבר בדקה השנייה מבעיטה לחיבורים של נאבי קייטה. פרייבורג בקושי עברה את החצי, אבל השוותה בדקה ה-17 מנגיחה מקרוב של פלוריאן נידרלכנר. האורחת לא התאיישה וכעבור שש דקות החזירה את היתרון, כאשר טימו ורנר עבר את השוער וקבע 1:2. החלוץ הצעיר השלים צמד בדקה ה-35, אחרי כדור עומק מאמיל פורסברג, שבדקה ה-79 שוב בישל, הפעם למרסל זאביצר, שבעט חזק לפינה הקרובה וקבע 1:4 ענק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני פרנקפורט חוגגים שער. GettyImages
השבוע המוצלח של דורטמונד נגמר. שחקני פרנקפורט חוגגים/GettyImages

פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 1:2

השוורצגלבן נהנו משבוע נהדר, עם ניצחון ליגה על באיירן ועוד 4:8 מטורף בליגת האלופות, אבל היכולת הלא יציבה שלהם בליגה נמשכה ופרנקפורט, שהייתה כמו דורטמונד עם 21 נקודות לפני המחזור, עקפה אותם והתקרבה לפסגה. סאבולץ הוסטי כבש את הראשון, 15 שניות בלבד בתוך המחצית השנייה, אחרי התקפה קבוצתית מהירה. בדקה ה-77, פייר אמריק אובמיאנג נגח לרשת את ה-13 שלו בליגה העונה, אבל השוויון החזיק רק שתי דקות, לפני שהאריס ספרוביץ' שלח בעיטה חכמה פנימה מ-15 מטרים. עוסמאן דמבלה שלח כדור למשקוף בדקה ה-93, פרנקפורט השלימה ניצחון ביתי שלישי ברציפות מול דורטמונד.

באיירן מינכן - לברקוזן 1:2

שבוע לא קל עבר על באיירן, עם הפסדים בליגה לדורטמונד ובליגת האלופות ברוסיה מול רוסטוב, אבל היא הצליחה לצאת מהמשברון הזה עם ניצחון קשה על יריבה חזקה. טיאגו אלקנטרה ניצל הדיפה רעה של ברנד לנו ונגח מקרוב פנימה בדקה ה-30, אבל חמש דקות לאחר מכן, הקאן צ'לחנוילו איזן לאחר שלא התבלבל מול מנואל נוייר. בדקה ה-56, מאטס הומלס נגח פנימה אחרי קרן של יוזואה קימיש את השער המכריע. לברקוזן הייתה יכולה להשוות, אך השופט מנע ממנה פנדל (והתנצל בסיום), לאחר שחאבי מרטינס נגע ביד ברחבה. באיירן במינוס שלוש בלבד מהפסגה.

משחקים נוספים

מנשנגלדבאך - הופנהיים 1:1
לגלדבאך: מחמוד דאוד (25). להופנהיים: נאדים אמירי (53)

קלן - אוגסבורג 0:0

המבורג - ורדר ברמן 2:2
להמבורג: מיכאל גרגוריץ' (3, 28). לברמן: פין בארטלס (14), סרג' גנאברי (45)

אינגולשטאט - וולפסבורג 1:1
לאינגולשטאט: אנתוני יונג (31). לוולפסבורג: דניאל קליגיורי (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully