וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השריפה: טוני מיטשל ואלכס פרס פונו מבתיהם בחיפה

24.11.2016 / 12:05

שני הזרים של מכבי חיפה עזבו את הבתים שלהם והועברו למקום בטוח, כמו גם המתאזרח ווילי וורקמן. אולם רוממה פונה מיושביו, אימון הקבוצה כנראה יבוטל. דניאל קופרברג עבר ניתוח במיניסקוס

one

גל השריפות שפוקד את ישראל הגיע גם לליגת העל בכדורסל. שחקניה הזרים של מכבי חיפה, אלכס פרס וטוני מיטשל, פונו היום (חמישי) מבתיהם בשל השריפה שמשתוללת באזור העיר, והועברו למקום בטוח. בקבוצה מוכנים לפנות שחקנים נוספים אם יתבקשו על ידי כוחות הביטחון לעשות כך. בקבוצה ידעו לספר כי למרות שהשחקנים מעט נבהלו מהסיטואציה, הם הגיבו בצורה טובה.

שחקן מכבי חיפה אלכס פרס מול שחקן מכבי ראשון לציון אלישי כדיר. אדריאן הרבשטיין
פונה מביתו. אלכס פרס/אדריאן הרבשטיין

מכבי, וכן הפועל חיפה מהליגה הלאומית, שמתאמנות ברוממה באופן סדיר, לא היו אמורות מראש לערוך את אימוניהן במהלך הימים הקרובים באולם העירוני בשל הופעתה של להקת אייר סופליי ברוממה מחר בערב. מכבי חיפה תערוך היום את אימונה בבית מכבי בעיר, ותחזור להתאמן ברוממה ככל הנראה רק לאחר המשחק החשוב נגד הפועל ירושלים ביום ראשון הקרוב. בנוסף, אולם רוממה פונה מיושביו וככל הנראה גם המתאזרח ווילי וורקמן יפונה מדירתו. אימון הקבוצה ככל הנראה יבוטל בשל ההתפתחויות.

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון על מכבי אשדוד ביום שני האחרון בבית, ניצחון שהגיע אחרי הפסד חוץ כואב להפועל חולון, שכלל איבוד יתרון בן 15 נקודות במחצית. בחיפה דיברו לא מעט על האופי שהפגינו השחקנים במהלך הניצחון. במועדון גילו ביום המשחק כי הסנטר הצעיר דניאל קופרברג, שהיה אמור להתחיל לקבל דקות כמחליף של טוני מיטשל, סובל מקרע במיניסקוס, והוא עבר אתמול ניתוח לתיקון הקרע וייעדר כחודש מפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully