וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "כשקווין לאב קלע את השלשה הרביעית, הבנתי שהוא בזון"

הפורוורד הצטיין בניצחון הקאבס, כשקבע שיא NBA עם 34 נקודות ברבע הראשון. קינג ג'יימס ("הוא לא היסס לרגע"), סמית' ("זקוקים לו במצב הזה"), אירווינג ("מסרנו לו, וזה הצליח") ולו ("עשיתי הכול כדי שהכדור יגיע אליו") החמיאו. וגם: מספרי הלילה

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב מול שחקן פורטלנד מייסון פלאמלי. AP
החבר'ה מרוצים. לאב מול פלאמלי/AP

קווין לאב לא זכה לתשומת לב רבה מאז שהגיע לקליבלנד קאבלירס. סוג של כינור שני, או אפילו שלישי. בדרך כלל לברון ג'יימס הוא זה שזוכה למחמאות בסיומם של משחקים ולמילים החמות, ואם לא אז בתור נמצאים קיירי איווינג או ג'יי. אר סמית'. אלא שהלילה (בין רביעי לחמישי) לאב היה השחקן היחיד של קליבלנד עליו דיברו לאחר הניצחון הגדול של הקאבס על פורטלנד, על אף הטריפל דאבל של לברון ג'יימס.

איך זה קרה? לאב, שמספר הנקודות הגבוה ביותר שקלע מאז שהגיע לאוהיו עמד על 34 נקודות, קלע 34 נקודות ברבע הראשון וקבע שיא NBA חדש, כשהוא מוסיף גם שמונה שלשות (שיא אישי חדש). הוא סיים את המשחק עם 40 נקודות וזכה למחמאות מאוזן לאוזן - מהתקשורת האמריקאית, ממאמנו ומחבריו לקבוצה.

כמות הנקודות שקלע במשחק כולו - 40 - המהווה שיא עונתי, היא כמות הנקודות הגדולה ביותר שקלע הפורוורד מאז עונתו האחרונה במינסוטה (2013/14). אגב, העונה שיפר לאב את ממוצעי הנקודות שלו באופן משמעותי, אשר עומד על 21.8 נקודות למשחק לעומת 16 בעונה שעברה ו-16.4 בעונה שלפני כן.

מספרי הלילה:

* קליבלנד קלעה 81 נקודות במחצית הראשונה, גולדן סטייט 80.

* קווין לאב נמצא במקום השני בכמות הנקודות ברבע אחד אחרי קליי תומפסון שהפציץ 37 (ברבע השלישי במדי גולדן סטייט מול סקרמנטו ב-23 בינואר 2015).

* לברון ג'יימס רשם טריפל דאבל 44 בקריירה והוא נמצא במקום השישי בכל הזמנים.

* גולדן סטייט שברה שיא מועדון, כשמסרה 47 אסיסטים בניצחון - אחד יותר מאשר במשחק מול דנבר, אי שם ב-7 בנובמבר 1981.

* הווריירס מסרו לפחות 30 אסיסטים בתשעת המשחקים האחרונים שלהם (שיא מועדון).

* לגולדן סטייט רצף של לפחות תשעה ניצחונות עונה רביעית ברציפות.

* דאלאס רשמה הפסד שביעי ברציפות - רצף ההפסדים הארוך ביותר מאז פברואר 1999.

* אנתוני דייויס קלע לפחות 40 נקודות וקטף לפחות עשרה כדורים חוזרים בפעם השלישית העונה.

עוד באותו נושא

שיא נקודות לקווין לאב ברבע הראשון בניצחון קליבלנד, 149 נקודות לווריירס

לכתבה המלאה
שחקני קליבלנד קאבלירס קווין לאב, ג'יי. אר סמית'. רויטרס
"בבקשה תשאלי אותי על קווין". סמית' עם לאב/רויטרס

עם סיום המשחק, פנתה כתבת הקווים לג'יי. אר סמית', ועוד לפני שהיא הספיקה לצייץ, הוא לקח את המיקרופון ואמר: "בבקשה תגידי לי שאנחנו הולכים לדבר על קווין לאב. בבקשה ממך". היא הגיבה בחיוב, וסמית' ירה: "הכול בראש. הוא המשיך לזרוק וקלע, אנחנו זקוקים לו במצב הזה והוא זקוק לזה לביטחון שלו".

"אמרתי לו במחצית שימשיך כך גם במחצית השנייה", הודה קיירי אירווינג. "הם הותירו את קווין חופשי, וכל זריקה שלו נכנסה. אחרי שהוא קלע את הזריקה הראשונה, המשכנו להעביר לו את הכדורים וזה הצליח".

"אם ידעתי שהוא בזון", צחקק ג'יימס. "אני חושב שאחרי הזריקה הרביעית הבנתי שכן. ראיתי שהוא פשוט לא מהסס לרגע. הוא פשוט המשיך והמשיך לזרוק, אז פשוט העברתי לו את כל הכדורים. אני נורא אוהב לראות את אחד מחבריי לקבוצה תופס רגע שכזה. אני מנסה פשוט להעביר לו את הכדור כמה שיותר. אמרתי לו שימשיך בקצב הזה, כי אנחנו מתכוונים להמשיך למסור לו את הכדור".

"לא רציתי להגיד זאת לשחקנים, אבל עשיתי כל מה שיכולתי כדי שהכדור יגיע אליו", הוסיף טיירון לו. "רציתי שהוא ימשיך בקצב הנהדר שאליו הוא נקלע. האמת? אני חושב שעשינו עבודה טובה בהעברת הכדור לקווין".

שחקני גולדן סטייט זאזה פאצ'וליה, קווין דוראנט, דריימונד גרין. AP
"מתרגלים אחד לשני". דוראנט עם גרין ופאצ'וליה/AP

קבוצה נוספת שמשכה תשומת לב במהלך הלילה, היא סגנית האלופה גולדן סטייט, שקלע לא פחות מ-149 נקודות מול לוס אנג'לס לייקרס האומללה, כולל 47 אסיסטים שהפכו לשיא מועדון.

"ראיתם תשוקה מהחבר'ה ולחימה, זה היה נהדר", אמר קווין דוראנט. "רואים שאנחנו נהנים לשחק אחד עם השני. אנחנו קבוצה שונה לגמרי מפתיחת העונה. אנחנו מתרגלים אחד לשני ממשחק למשחק, ורואים זאת. עברו חודשיים מהאימון הראשון ואני מרגיש את זה".

"ידעתי שמדובר בעניין של זמן עד שלוק וולטון יהפוך למאמן ראשי", אמר סטיב קר על עוזרו בעונה שעברה. "זה קרה מהר משחשבתי, ואני מאוד שמח בשבילו. אני מקווה שהוא ישאר בלוס אנג'לס כמה שנים טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully