וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון נפגש עם פיאניג'אני כדי לדון במצבה של הפועל ירושלים

24.11.2016 / 8:50

הבעלים נועד עם המאמן בתקווה למצוא פתרון אחרי ההפסד החמישי ברציפות של הקבוצה מהבירה. מאחורי הקלעים קיים חוסר שביעות רצון מההתנהלות של פיאניג'אני: "הוא מתנער מאחריות"

תקציר המשחק: באדיבות ערוץ 20

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים לוולנסיה

מד הלחץ בהפועל ירושלים עלה אמש (רביעי) אחרי ההפסד של הקבוצה מהבירה 86:84 לוולנסיה, במסגרת המחזור השישי בשלב הבתים של היורוקאפ. גם הגעתו של הבעלים, אורי אלון, לא הצליחה לעצור את המפולת וירושלים ספרה הפסד חמישי ברציפות בכול המסגרות. אלון ישוחח עם סימונה פיאניג'אני בתקווה להבין מהאיטלקי מה לא עובד בקבוצה, שרק לאחרונה התחזקה בדיז'ון תומפסון. אלון נפגש עם המאמן לשיחה אחת והם קבעו להיפגש שוב.

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 86:84 לוולנסיה
פיאניג'אני: "שוב הפסדנו על חודו של סל, השחקנים איבדו ביטחון"

אורי אלון בעלים הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ינסה להבין את הבעיה. אלון/ברני ארדוב

ירושלים נקלעה לפיגור של 18 נקודות, הצליחה לחזור ולהשיג יתרון אבל סיימה את המשחק עם עוד הפסד, שעורר תסכול גדול במועדון. בחדר ההלבשה של הקבוצה מהבירה שררה אכזבה מהולה בעצבים. פיאניג'אני, שחש את הלחץ סביבו, הלין בסיום: "השחקנים איבדו ביטחון ולא היו מספיק אגרסיביים בהתקפה", בחדר ההלבשה בחר האיטלקי לשים דגש על העובדה כי הקבוצה נקלעה לפיגור גדול מול ולנסיה בזמן שמאחורי הקלעים קיים חוסר שביעות רצון אצל גורמים בירושלים בשל העובדה כי המאמן מתנער מאחריות בהתבטאויות שלו אחרי המשחקים ובמהלך פסקי הזמן בחר לצעוק על השחקנים.

הצוות המקצועי שוחח באריכות אמש על מצבה של הקבוצה כאשר גם בקומת ההנהלה מנסים למצוא פתרונות למצב. כזכור, פיאניג'אני לחץ על שינויים בסגל כאשר רפי מנקו צפוי לעבור להפועל אילת ובמקביל בודקים אפשרות לצרף מספר שחקנים. המנכ"ל, גיא הראל, נפגש עם חנן קולמן אחרי שירושלים כבר הציעה למכבי חיפה את אייזק רוזפלט תמורת עמית בלייזר או עמית שמחון.

פיאניג'אני סיכם בסיום: "ניסיתי ללכת על ארבעה גארדים, שיניתי את הסגנון אבל לא הצלחנו להגיע להזדמנות טובה הערב. אנחנו לא מסתכלים על ההפרש, ולנסיה תסיים ראשונה. מחכה לנו משחק מול מכבי חיפה, שהיא קבוצה חזקה עם יכולת טובה מחוץ לקשת. הגענו למשחק במצב טוב, ויצאנו ממנו במצב פחות טוב. דיז'ון נכנס לרוטציה". בנוגע לסוג הבעיה ממנה סובלת הקבוצה שלו אמר האיטלקי: "הבעיה היא מנטאלית, שיחקנו רבע שלישי מצוין. העבירות בסיום הרבע הרביעי עצרו לנו את המומנטום. חסר לנו ביטחון, כשמשחקים מול קבוצה גדולה זה שונה. אבל הביטחון שלנו הולך לאיבוד כשאנחנו מפסידים". על פיגור 18 הנקודות אמר פיאניג'אני: "אחרי המשחק מול מכבי תל אביב כולם היו הרוסים, כי הם נתנו מעל ומעבר. אתמול אמרתי להם שצריך לתקוף, אבל לשים דגש על ההגנה. ולנסיה היא קבוצה שקשה לשחק מולה, היינו רכים בהגנה. מדובר בקבוצה שלא נכנעת".

סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מתנער מאחריות? פיאניג'אני/ברני ארדוב

חרף ההפסדים, בירושלים מעודדים מהשיפור היחסי ביכולת שהציגו השחקנים בשני המשחקים האחרונים מול מכבי תל אביב ו-ולנסיה כאשר גם התרומה של תומפסון גרמה לשביעות רצון. יותם הלפרין סיפר: "הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה, ולנסיה היא אחת הקבוצות מהרמה הגבוהה ביותר בליגה הספרדית. הצלחנו לחזור מפיגור, אבל הכוחות נגמרו לנו. אסור לנו לחפור כאלה בורות, בטח בבית. נלמד מזה, לא היינו מספיק אגרסיביים. מול קבוצות ספרדיות עם גודל כזה בצבע, אתה נענש מיד על כל טעות".

הקפטן הוסיף: "בשני המשחקים האחרונים הצגנו כדורסל טוב לפרקים, אני לא מסכים שאנחנו במשבר. אומנם זה לא הספיק, אבל לא התפרקנו. זה עוד הפסד, לומדים ממנו וממשיכים הלאה". על המהלך האחרון אמר הלפרין: "הם שמרו חזק, לא הצלחנו לשחרר את הכדור. ניסיתי למסור לטרוויס פיטרסון, איבדנו את הכדור ואת ההמשך כולם מכירים".

פיטרסון סיכם: "לא הגבנו נכון במחצית הראשונה. במחצית השנייה דברים הלכו בצורה טובה, אבל קשה לחזור מול קבוצה חזקה כמו ולנסיה. לא התפרקנו וחזרנו מפיגור 18. מאז המשחק מול מכבי תל אביב התאמנו טוב, נשחק עכשיו בבית והדברים יילכו לכיוון חיובי. אנחנו צריכים להתאזן ולחזור אל המסלול, שני המשחקים האחרונים היו יכולים להסתיים בניצחונות. השופטים עשו מה שאפשר, אין לי טענות אליהם. אם היה משהו אז מדובר בטעות, והיא אנושית".

תקציר: הפועל ירושלים - ולנסיה 86:84. ברני ארדוב
יצליחו לצאת מהמשבר? שחקני ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully