וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ריבקין נבחרה ליו"ר ועדת הספורטאים בוועד האולימפי

23.11.2016 / 17:37

המתעמלת, שייצגה את ישראל בשלוש אולימפיאדות, תחליף בתפקיד את רחלי ויגדורצ'יק. גל נבו ייצג את הוועדה בוועדת הכספים ואנסטסיה גלושקוב תהיה נציגת הוועדה במנהלת הספורט ההישגי

נטע ריבקין מתעמלת ישראלית. פז חסדאי
יו"ר ועדת הספורטאים החדשה. ריבקין/פז חסדאי

המתעמלת האולימפית נטע ריבקין, שייצגה את ישראל שלוש פעמים במשחקים האולימפיים, נבחרה היום ליו"ר ועדת הספורטאים בוועד האולימפי בישראל לארבע השנים הבאות. ריבקין החליפה בתפקיד זה את רחלי ויגדורצ'יק, חברת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית במשחקים האולימפיים בבייג'ינג שכיהנה כיו"ר בארבע השנים האחרונות.

24 ספורטאים אולימפיים השתתפו היום בבחירות להנהלת ועדת הספורטאים המונה תשעה חברים. מי שנבחר להנהלה הם: נטע ריבקין, שחר צוברי, גיא ברנע, רון דרמון, גל נבו, מעין דוידוביץ', נופר אלדמן ואנסטסיה גלושקוב. ערן סלע ומורן בוזובסקי שזכו למספר קולות זהה, יכהנו בהנהלה ברוטציה במשך שנתיים כל אחד, שכמורן בוזובסקי תהיה זו שתיכנס ראשונה לתפקיד.

ריבקין, שנבחרה על ידי ההנהלה לתפקיד היו"ר, תייצג את הוועדה בהנהלת הוועד האולימפי בישראל. גל נבו ייצג את הוועדה בוועדת הכספים ואנסטסיה גלושקוב תהיה נציגת הוועדה במנהלת הספורט ההישגי. שלושתם, יחד עם מעין דוידוביץ', יהיו נציגי הוועדה במליאת הוועד האולימפי בישראל.

ארבעה חברי הנהלה יהיו נציגי הוועדה במליאת הוועד האולימפי בישראל: נטע ריבקין, גל נבו, מעין דוידוביץ' ואנסטסיה גלושקוב. ועדת הבחירות שנערכו במשרדי הוועד האולימפי בישראל, כללה את רחלי ויגדורצ'יק, ורוניקה ויטנברג, מריה סבנקוב, את היועץ המשפטי של הוועד האולימפי בישראל עו"ד גיל עטר ואת המנכ"ל גילי לוסטיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully