וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוער של מכבי חיפה חוגג: "עברנו קבוצה מהטובות באירופה"

23.11.2016 / 15:18

הירוקים יצאו מגדרם אחרי התיקו עם דינמו מוסקבה וההעפלה לפלייאוף על העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות. המאמן איתי מרדכי התמוגג: "הבאנו גאווה לכדורגל הישראלי". שחר וקרלסן בירכו

שחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
חגיגה גדולה במוסקבה. שחקני מכבי חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

קבוצת הנוער של מכבי חיפה רשמה היום (רביעי) הישג מרשים, כשסיימה ב-1:1 עם דינמו מוסקבה והשלימה העפלה לשלב הפלייאוף על העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות. 24 קבוצות העפילו לשלב הבא. שמונה מתוכן ישירות לשמינית הגמר, השאר יתחרו על מקום בשמינית. ההגרלה ב-12 בדצמבר, המשחק הבא ב-7-8 בפברואר. חיפה תארח את שמינית הגמר, כשמדובר במשחק אחד בלבד.
הקבוצה של איתי מרדכי כבר הייתה בפיגור ונראתה בדרך להדחה, אחרי ה-0:0 במשחק הראשון באצטדיון החדש בחיפה, אבל שער מצוין של עופרי ארד בדקה ה-64, הבטיח לירוקים את הכרטיס המיוחל.

מאמן הירוקים, איתי מרדכי אמר לאתר הרשמי: "עשינו הישג ענק. אני גאה בשחקנים שלי שהוכיחו לי שוב כמה הם שחקנים מקצועניים. עשינו הכנה מדוקדקת, השחקנים ביצעו את כל ההוראות. עברנו קבוצה מהטובות באירופה, אלופת רוסיה שמרכיבה את נבחרת רוסיה ובמזג אוויר לא פשוט ואפשר להגיד קיצוני שאנחנו לא רגילים עשינו את זה. אני שמח שהבאנו גאווה למועדון ולכדורגל הישראלי בכלל". גם המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שמוליק חנין הגיב על ההישג: "הרגשת גאווה גדולה במפעל שהחשיבות בפיתוח וניסיון שהשחקנים צוברים אין שני לו. הוכחנו יכולת אך יותר מכך ידענו לשחק בצורה חכמה ובוגרת מבחינת תכנון וביצוע ההוראות. ועל כך הגאווה שלנו".

מוחמד אבו פאני הוסיף: "אני שמח על ההישג. איתי וכל הצוות הכינו אותנו בצורה הכי טובה. אני גאה בחברים שלי שנתנו הכל ועברנו קבוצה אדירה. מרגש". איתן וולבלום, קפטן הירוקים הוסיף: "זו שמחה גדולה. אפשר להגדיר את ההישג הזה כהיסטורי למחלקת הנוער של מכבי חיפה. אנחנו שואפים הכי גבוה שאפשר במפעל הזה".

גם נשיא המועדון יעקב שחר לא נשאר אדיש ושלח את ברכותיו לשחקנים: "הבאתם כבוד גדול. הדרך ששיחקתם מעוררת גאווה לכולנו. מגיע לכם לשמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully