וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בפלייאוף העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות לנוער

הישג מצוין לקבוצה של איתי מרדכי, שסיימה ב-1:1 עם דינמו מוסקבה ברוסיה ורחוקה ניצחון אחד מהעפלה לשמינית הגמר. עופרי ארד (64) כבש את שער השוויון לירוקים. קרלסן צייץ: "כל כך גאה"

שחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
הישג מצוין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

הישג מרשים לקבוצת הנוער של מכבי חיפה: הקבוצה של איתי מרדכי סיימה היום (רביעי) ב-1:1 עם אלופת רוסיה דינמו מוסקבה, והעפילה לשלב הפלייאוף על העלייה לשמינית הגמר. כעת הירוקים זקוקים לניצחון יחיד בפלייאוף כדי להיות אחת מ-16 האחרונות במפעל. הירוקים יארחו בכל מקרה את המשחק החשוב, כאשר זהות היריבה תיקבע בהגרלה ב-12 בדצמבר. משחק הפלייאוף עצמו יהיה ב-7-8 בפברואר.

אחרי 0:0 במשחק הראשון באצטדיון החדש בחיפה, מכבי חיפה עלתה נחושה ודרוכה יותר כדי להשיג את התוצאה המיוחלת. על אף תנאי מזג האוויר הקשים באצטדיון במוסקבה, בו נמדדו מינוס 5 מעלות בפתיחת המשחק, הירוקים שלטו במשך רוב שלבי המשחק ונראו מסוכנים יותר. דווקא דינמו מוסקבה הייתה זו שעלתה ליתרון אחרי שגיאה של השוער רועי פוקס בדקה ה-55, אבל מכבי חיפה באה על שכרה בדקה ה-64 עם שער שוויון של עופרי ארד בנגיחה נאה.

עוד לפני כן הירוקים היו לא רחוקים מלכבוש. המחצית השנייה התנהלה בשליטה של מכבי חיפה, אך הישראלים הצעירים הרבו להחמיץ. לפחות בסיום נעשה צדק.

קרלסן כבר בירך

דקה 7: מצב ראשון למכבי חיפה. עמית זנטי ניצב מול שוער דינמו, אך בעט בעוצמה ליד הקורה.

דקה 22: זנטי שוב ניסה למצוא את המסגרת, אבל הבעיטה שלו מ-20 מטר הלכה לידיים של השוער.

דקה 35: גם דינמו כמעט כבשה. נגח משלושה מטרים לרשת החיצונית.

דקה 44: עופרי ארד התקומם לכדור חופשי, אך הנגיחה שלו חלפה ממש בסמוך לקורה. החמצה גדולה.

דקה 47: דינמו כמעט כבשה, אך רועי פוקס הציל נגיחה של רומן דניסוב. אדם אבו ג'אנב, שנפצע במהלך המהלך, הוחלף. ג'יג'י דרסיליה, הבן של, נכנס במקומו.

דקה 55: גול! כדור הוגבה לעבר הרחבה של מכבי חיפה, רועי פוקס יצא רע ואגרף לעבר סאדיק, שגלגל פנימה בקלות. 0:1 לדינמו מוסקבה.

דקה 64: גול! מכבי חיפה השיגה את השוויון. כדור חופשי הגיע היישר לראש של עופרי ארד, שנגח תוך כדי נפילה לפינה הרחוקה. 1:1, ובשלב הזה מכבי חיפה בשלב הבא.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

מכבי חיפה: רועי פוקס, אדם אבו ג'נב (ג'יג'י דרסיליה, 52), יהונתן לוי, עופרי ארד, יהב גורפינקל, איתן וולבלום, מוחמד אבו פני, עמית זנטי, ים כהן, אבי בוטבול (גיא דהן, 58), מוחמד עוואד.

דינמו מוסקבה: איוון ז'יריקוב, סמן מטביצ'וק, ניקיטה קלוגין, רומן אבגנייב, מקסים ננקוב, ולדימיר מוסקוויצ'ב, פבל לליוחין, רומן דניסוב, דניס סדיק, אנטון טרחוב, וניקולאי אובולסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully