וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שיביך את מנצ'סטר יונייטד: כך התפלחנו לאולד טראפורד

"מחדל האבטחה" באצטדיון נחשף: שני הסטודנטים שבילו לילה בשירותים באולד טראפורד עד למשחק של יונייטד מול ארסנל חושפים סרטון שמתעד את האירועים, מהפספוס של השומר עד לעילפון בתא הקפוא

צילום מסך

שני חובבי כדורגל שהתפלחו לאצטדיון אולד טראפורד בשבת האחרונה למשחק בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל העלו ליוטיוב סרטון שמראה כיצד עשו זאת. השניים לקחו חלק בסיור מודרך באצטדיון של מנצ'סטר יונייטד ביום שישי, אבל באיזשהו שלב הצליחו לחמוק מהמארגנים. הם עלו בריצה לקומה מעל, ושם הלכו להסתתר בתא השירותים, שבו בילו את הלילה. למחרת התעוררו, חיכו עד שיזרום הקהל הרחב לאצטדיון, יצאו ממקום המסתור והשתלבו ביציע.

ה"תעלול" של השניים כבר הוגדר באנגליה כ"מחדל אבטחה חמור", שחשף איך אפשר להיכנס למשחק פרמיירליג ללא כרטיס. אומנם בכניסה לסיור המאורגן השניים עברו בדיקה ביטחונית ותיקיהם נסרקו, אבל נוכחותם במשחק מרכזי שכזה ללא כרטיס הוא מבוכה גדולה ליונייטד ולכוחות האבטחה. כזכור, בשנה שעברה משחק של מנצ'סטר יונייטד נגד בורנמות' נדחה בגלל חפץ חשוד בתא השירותים.

בסופו של דבר, השניים נתפסו מאחר שעמדו במעברים ביציע, ללא כרטיסים, במשחק באצטדיון גדוש לחלוטין. הם התגאו בכך שבכל זאת ראו 16 דקות מהמשחק. אורכו של הסרטון שהעלו הוא כ-20 דקות, שבין השאר מראה אותם יושבים בלילה בתא השירותים וקופאים מקור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שני אוהדים חושפים כיצד התפלחו לאצטדיון אולד טראפורד מנצ'סטר יונייטד. יוטויוב, צילום מסך
שני אוהדים חושפים כיצד התפלחו לאצטדיון אולד טראפורד מנצ'סטר יונייטד/צילום מסך, יוטויוב

"הכישלון היחידי שלנו הוא שלא הבאנו מספיק אוכל או שכבות של בגדים", אמר יוסוף אחמדי, שחדר לאצטדיון יחד עם חברו קייל מורגן וויליאמס, "אני באמת חושב שאנחנו הולכים לקפוא, מתישהו התעלפתי ל-20 דקות מתחת לאסלה. קפאתי למוות. הלכתי לשטוף ידיים וחשבתי שזה יחמם לי את היד, אבל זה לא".

באיזשהו שלב נראה אדם נכנס לשירותים, אבל יצא מהחדר בלי לראות אותם. לאחר מכן הם נתפסו ונחקרו על ידי המאבטחים ההמומים, שנרגעו אחרי שהתברר להם שהשניים לא מסוכנים. אחד מהשומרים אף אמר להם בבדיחות דעת "הייתם צריכים להביא איתכם יותר אוכל".

שני אוהדים שהתפלחו לאצטדיון אולד טראפורד. יוטיוב, צילום מסך
שני אוהדים שהתפלחו לאצטדיון אולד טראפורד/צילום מסך, יוטיוב
שני אוהדים שהתפלחו לאצטדיון אולד טראפורד. יוטיוב, צילום מסך
שני אוהדים שהתפלחו לאצטדיון אולד טראפורד/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully