וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מאליק וויינס סיכם עקרונית

23.11.2016 / 11:18

הגארד האמריקאי (185, 25) הגיע להבנות עם הקבוצה מעיר היין, וצפוי לחתום אחרי ששוחרר מאניסיי הרוסית. שון דאוסון צפוי לשוב לסגל למשחק נגד אשדוד

one

מכבי ראשון לציון הגיעה להבנות עם הגארד האמריקאי מאליק וויינס (185, 25), שמשחק מתחילת העונה באניסיי קרסנוירסק הרוסית. מעמדו של וויינס במועדון התדרדר בשבועות האחרונים לאחר שלא התלבש במשחקי היורופקאפ, והוא צפוי להיות משוחרר מהמועדון במהלך היום ולחתום בקבוצה מעיר היין. אם בסופו של דבר יחתום וויינס בראשון לציון, הוא יחליף את ג'ו ג'קסון ששוחרר מהמועדון הכתום לפני חודש וחצי.

וויינס שיחק בעבר במכללת וילאנובה, לא נבחר בדראפט, היה חתום על חוזים קצרי טווח במהלכם נבחן על ידי פילדלפיה והקליפרס, אך לא הותיר חותם ב-NBA. כמו כן שיחק בעונה שעברה בוארזה האיטלקית, ורשם ממוצעים של 10.8 נקודות ו-2.6 אסיסטים. בתחילת העונה סבל מפציעה בברך שהשביתה אותו לחודש וחצי.

בראשון לציון יצאו מרוצים מהיכולת של השחקנים בהפסד אמש בצרפת ללה מאן במסגרת שלב הבתים בליגת האלופות. הכתומים הופיעו ללא שון דאוסון, שסבל מפציעה קלה בברכו, אך למרות זאת לא התפרקו בסגל חסר והיו בתמונת המשחק עד הסיום. דאוסון צפוי לחזור לסגל למשחק הליגה נגד מכבי אשדוד ביום שבת הקרוב.

מאליק וויינס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
חיזוק לאלופה. וויינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully