וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן טוטנהאם פוצ'טינו במסר להנהלה: "צריכים להוסיף עוד איכות לסגל"

טוטנהאם הפסידה למונאקו וסיימה את דרכה בליגת האלופות, המאמן פוצ'טינו טוען שהקבוצה חייבת להתחזק כדי להצליח בשני המפעלים במקביל: "ככה קשה לנו להתמודד". עם זאת, התרנגולים עדיין מקווים להעפיל לליגה האירופאית

שחקני טוטנהאם אריק דייר, הארי קיין. רויטרס
עוד ערב מתסכל. טוטנהאם/רויטרס

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו הודה שקבוצתו חייבת לחזק את הסגל שלה אם היא רוצה להמשיך להתמודד גם בפרמיירליג וגם בליגת האלופות, אחרי שאתמול (שלישי) הודחו הספרס מהצ'מפיונס כבר בבית המוקדם בעקבות הפסד 2:1 למונאקו. אומנם בתחילת העונה בטוטנהאם התגאו מאוד בסגל העמוק, אבל כעת פוצ'טינו שולח מסר ישיר להנהלה וליושב הראש דניאל לוי.

"זה היה אתגר מצוין עבורנו להתחרות בליגת האלופות ולבחון את הרמה שלנו", אמר מאמן התרנגולים, "זה חשוב מאוד. אחרי שנתיים וחצי צמצמנו את הפער מצמרת הפרמיירליג, אבל כדי להתמודד בהצלחה גם בפרמיירליג וגם בליגת האלופות אנחנו צריכים להיות טובים יותר.

"אולי אנחנו צריכים להוסיף עוד איכות לסגל שלנו. יש לנו כישרון ואיכות, כן. כדי להתמודד בפרמיירליג, כן. אבל היום אפשר להגיד שהתקשינו קצת. כשיש לך פציעות, בעיות, חוסרים, זה קשה להתמודד. אני מאוכזב, אבל אני רגוע, כי הפרויקט שלנו לא נגמר היום. המטרה הייתה להיות בליגת האלופות באופן קבוע. כרגע אנחנו מתקשים להתחרות בשני המפעלים, אבל חשוב מבחינתנו להיות רגועים בניתוח המצב".

אגב, פוצ'טינו טוען שקבוצתו תרצה מאוד לסיים במקום השלישי בבית ולנשור לליגה האירופאית, למרות העומס של משחקי יום חמישי במפעל. "נקווה לנצח את צסק"א ולהעפיל לליגה האירפואית. חשוב לקבוצה להיות במפעל הזה ולהתקדם בו. אנחנו בתהליך, וצריכים להשתפר".

שחקן טוטנהאם אריק דייר. רויטרס
בפעם הבאה. טוטנהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully