וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'סקו לא מאמין במכבי תל אביב: "דאנדוק פייבוריטית לסיים שנייה"

מאמן זניט לא מתכוון לעלות עם הרכב משני למשחק מול הצהובים (ה', 18:00, ספורט 5), קוקורין הפצוע אמור להיות כשיר. בתקשורת הרוסית בטוחים: "מכבי תל אביב תבוא להתגבר על הטראומה"

(עריכה: טל רזניק)

זניט סנט פטרסבורג כבר הבטיחה מעשית את ראשת בית ד' בליגה האירופית, אבל המאמן מירצ'ה לוצ'סקו מתכוון לקחת את המשחק מול מכבי תל אביב ביום חמישי (18:00, ספורט 5) במלוא הרצינות. "נכון שאין חשיבות רבה למשחק, אבל אנחנו רוצים ליצור רצף של משחקים טובים ואין סיבה שלא ננצח את מכבי תל אביב גם הפעם. כל ניצחון שווה נקודות בדירוג העתידי שלנו", אמר המאמן הוותיק.

בנוסף, המאמן התייחס למאבק על המקום השני בבית, שנותר עדיין פתוח למדי ופרט לצהובים מתמודדות עליו גם דאנדוק ואלקמאר. "דאנדוק פייבוריטית לסיים במקום השני בבית. היא הקבוצה הכי חזקה, היא מאוד מאורגנת והיא בכושר מצוין", הוסיף.

חלוץ הקבוצה, אלכסנדר קוקורין, התאמן בנפרד אך אמור להיות כשיר למפגש. גם דני הפורטוגלי ואיגור סמולניקוב התאמנו בצידי המגרש. "יש לנו לא מעט בעיות", אמר קוקורין לקראת המפגש. "אני חושב ומקווה שאקח חלק במפגש".

בתקשורת הרוסית תיארו את המשחק כ"הזדמנות של מכבי תל אביב להתגבר על הטראומה מהמשחק הקודם". בכתבה שפורסמה באתר 'ספורט' הודגש כי "ההפסד 4:3 בנתניה נותר בתור צלקת גדולה על המועדון ועל האוהדים. לכן הם באים עם מוטיבציה מיוחדת".

בלם מכבי תל אביב טל בן חיים מול חלוץ זניט סנט פטרסבורג אלכסנדר קרז'אקוב. ברני ארדוב
הטראומה תישכח? בן חיים מול קרז'אקוב/ברני ארדוב

בינתיים בזניט מתרגלים את אתגר בובות הראווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully