וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל ומרסלו בספק לקלאסיקו, קואנטראו עצבני: "אני משחק כמו חרא"

לא שקט בריאל מדריד למרות הניצחון: המגן והקשר נפצעו ועלולים להיעדר במשך כמה שבועות, קואנטראו סופג אש אחרי נגיעת היד: "אני נראה רע מאוד כרגע". וגם: מה גרם לרונאלדו להיעלם?

אימג'בנק GettyImages

ריאל מדריד הבטיחה אמש (שלישי) את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות עם ניצחון 1:2 על ספורטינג ליסבון, אבל המשחק בפורטוגל גבה מחיר כבד למדי: גארת' בייל ומרסלו נפצעו, נאלצו להיות מוחלפים ונכון לעכשיו נראה שהם בספק גדול לקלאסיקו שייערך בעוד שבוע וחצי. זינדין זידאן נשמע אמש אופטימי לגבי מצבו של הוולשי ואמר כי "זה נראה כמו מתיחה פשוטה, אבל ניאלץ לחכות לבדיקות כדי לגלות מה חומרת הפציעה באמת". גם מרסלו על פניו לא ספג פציעה שנראית קשה מדי, אך גם הוא יעבור סדרת בדיקות מקיפה.

גארת' בייל, ריאל מדריד. GettyImages
יחמיץ את ברצלונה? בייל/GettyImages

קארים בנזמה הציל את הבלאנקוס מאיבוד נקודות עם שער ניצחון מאוחר, אבל מי שמשך את רוב תשומת הלב בריאל הוא פאביו קואנטראו. הפורטוגלי שהחליף את מרסלו בדקה ה-71 גרם לפנדל עם נגיעת יד תמוהה ברחבה וסידר לספורטינג שוויון. "עשיתי טעות חמורה, בדקות ששיחקתי נראיתי כמו חרא", אמר קואנטראו המתוסכל בסיום. "צריך להודות שגם היה לי חוסר מזל, אבל אין ספק שאני חייב להיות מרוכז יותר. אני נראה רע מאוד כרגע. קשה לי לא לשחק, כי מרסלו הוא המגן השמאלי הטוב בעולם והוא יושב על אותה משבצת. אין ספק שאני חייב לנצל את הדקות שהמאמן נותן לי, אני חייב להשתנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סרחיו ראמוס ניסה לגונן על חברו ואמר ש"קואנטראו אולי שגה, אבל בחיים לא אאשים חברים לקבוצה. כשטועים אז זו טעות קולקטיבית. נמשיך לעבוד כדי לשפר את ההגנה".

זינדין זידאן הוסיף: "אין מה להביט לאחור עכשיו, צריך להתרכז במטרות הבאות. לא קל לשחק כל שלושה ימים, ידענו שזה יהיה אתגר. ספורטינג הקשתה עלינו, אבל אני שמח שלא וויתרנו והראינו אופי".

זה אמור היה להיות הערב של כריסטיאנו רונאלדו, שפגש את קבוצת נעוריו אבל התקשה להותיר חותם, ונראה אנמי ברוב הדקות. הוא אמנם את הראשון לרפאל וראן ואמנם התרגש מהמחוות של האוהדים כלפיו, אבל בזה זה פחות או יותר הסתכם. "נראה שהפסטיבל סביבו השפיע עליו. בפעמים אחרות הוא ידע לנטרל את הרעשים", נכתב ב'אס'.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא תפקד. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully