וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן וקארים עבדול ג'באר קיבלו מברק אובמה את העיטור האזרחי הגבוה ביותר

אגדות העבר קיבלו את מדליית הנשיא לחופש בטקס מרגש שנערך בבית הלבן. אובמה: "ג'ורדן סיפק הרבה רגעים גדולים והיה חלק משתי הקבוצות הגדולות בהיסטוריה - הדרים טים ושיקגו בולס"

נשיא ארצות הברית ברק אובמה העניק הערב (שלישי) את העיטור האזרחי הגבוה ביותר ל-21 פורצי דרך בתחום המשחק, המוזיקה והספורט. שניים בולטים שקיבלו את העיטור הם כדורסלני העבר מייקל ג'ורדן וקארים עבדול ג'באר.

"MJ זה יותר מסתם לוגו, הוא יותר ממם באינטרנט", אמר הנשיא בבית הלבן כשמייקל ג'ורדן מזיל דמעות מהתרגשות, "תמיד אהבתי לערוך את הטקס הזה, אבל היום זה מיוחד. יש כאן אנשים מכל תחומי החיים, הבחור מספייס ג'אם. אנחנו מעניקים להם את העיטור האזרחי הגבוה ביותר, מדליית הנשיא לחופש. בגיל חמש מייקל ג'ורדן כמעט חתך את האצבע שלו. אם זה היה קורה, הדברים היו מתפתחים אחרת. כנראה שלא היו אייר ג'ורדן. אתה לא רוצה לקנות נעל עם אצבע אחת חסרה. לא היינו רואים אותו קולע סלי ניצחון ענקיים מול השחקנים הגדולים ביותר בהיסטוריה".

אובמה הוסיף: "MJ סיפק הרבה רגעים גדולים והיה חלק משתי הקבוצות הגדולות בהיסטוריה, הדרים טים ושיקגו בולס ב-1996. יש סיבה שקוראים לאנשים המייקל ג'ורדן של ה.. המייקל ג'ורדן של עולם הרבנות, של הקאנו וכן הלאה. כי מייקל ג'ורדן הוא המייקל ג'ורדן של משהו. הוא ההגדרה של משהו שאתה עושה בצורה כל כך טובה ואנשים מכירים בכך".

מייקל ג'ורדן כדורסלן עבר (שמאל) עם ברק אובמה נשיא ארצות הברית. רויטרס
התרגש. ג'ורדן זוכה לכבוד מאובמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully