וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואל רזבוזוב ונציגי מרכז הספורט מארגנים עצומה נגד תקציב המדינה

חבר הכנסת ומספר אגודות החליטו שלא לשתוק נגד הגזירות המתוכננות לספורט הישראלי, והתכנון הוא להגיש את העצומה לשר האוצר בימים הקרובים. המדינה צפויה לקצץ את תקציבי התמיכה בספורט ב-50 אחוז

יואל רזבוזוב. קובי אליהו
"לא נשתוק כשמובילים את הספורט אל סף התהום". רזבוזוב/קובי אליהו

האם אנחנו בדרך לזעזוע בספורט הישראלי? חבר הכנסת של מפלגת "יש עתיד" ונציגי מרכזי הספורט בישראל, קוראים לציבור לחתום על עצומה נגד תקציב המדינה החדש. על פי ההודעה, בעקבות התקציב החדש, מדינת ישראל תקצץ את תקציבי התמיכה בספורט בשנה הבאה ב-50 אחוז, מה שייגרום לפגיעה קשה בספורט הישראלי. יושבי הראש של איגודי הספורט בישראל, יחד עם רזבוזוב, התארגנו לפעולת מחאה על מנת לעצור את המהלך, ואירגנו עצומה שתוגש לשר האוצר, משה כחלון, בימים הקרובים.

בהודעה הרשמית נמסר: "אנו החתומים, קוראים לשר האוצר, משה כחלון, וראש הממשלה, בנימין נתניהו, למנוע את הגזירות המתוכננות לספורט הישראלי. תקציב המדינה הקרוב הוא בגדר אסון וגזירת מוות לכל הספורט בישראל. אנחנו, ספורטאים ומשפחותיהם, אנשי וחובבי ספורט אשר מתאמנים, משקיעים, ומתחרים, יודעים כי תקציב המדינה הקרוב מציב את הספורט בישראל בסכנת סגירה. לא נישב יותר בשקט כשמנהיגי המדינה מובילים את הספורט שלנו אל סף התהום".

"תקציב המדינה הקרוב והגזירות שבו יגרמו לסגירת קבוצות, להפסקת תחרויות, ולצמצום פעילויות. ילדים וספורטאים צעירים ימצאו את עצמם ללא כל מסגרת ספורטיבית, וההורים ישלמו, בעבור זה, הרבה יותר. אנו מתאחדים תחת עצומה זו, מתוך הרגשה שאתם פוגעים בספורט. עצרו את הנזק הצפוי לנו לפני שיהיה מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully