וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב עדיין מושלמת אחרי 26:35 על הפועל רמת גן

רגע לפני המשחק מול סנט פטרסבורג, מוליכת הטבלה לא התקשתה לרגע במשחק הקצוות מול נועלת הטבלה. חן פומרנץ בלט. א.ס. רמת השרון גברה על מ.כ. חולון 21:28

שחקן מכבי תל אביב חן פומרנץ. איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
בלט. פומרנץ/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדוריד

המחזור השמינית בליגת העל בכדוריד יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים מוקדמים. המוליכה מכבי תל אביב שמרה על מאזנה המושלם עם 26:35 קליל על נועלת הטבלה הפועל רמת גן, במשחק שבו בלטו חן פומרנץ והשוער הצעיר תום שם טוב.

א.ס רמת השרון ניצחה את מ.כ. חולון 21:28 וחגגה את ניצחונה החמישי העונה. איבן טלפנב עם 8, מילאן מירקוביץ 7 ויותם טל 5 היו המבקיעים הבולטים. בחולון - גיא קורדובה 9, עדן ג'ינג'חשוילי 5.

עבור שתי הקבוצות היה מדובר גם במשחקי הכנה אחרונים לקראת סוף השבוע האירופי שצפוי. מכבי תל אביב תארח בשבת (18:00, תיכונט) את סנט פטרסבורג הרוסית. ניצחון בהפרש של 3 שערים ומעלה, או בשני שערים ועם יתרון שערי חוץ מהמשחק הראשון, יעניקו לצהובים את הכרטיס לשלב הבתים היוקרתי במפעל השני בחשיבותו באירופה.

רמת השרון תמריא כבר מחר בלילה ללוקסמבורג, למפגש שלישי של קבוצה ישראלית במסגרת גביע אירופה. אחרי שמכבי ראשון לציון עברה את רד-בויז דיפרדאנג' האלופה בסיבוב השני של גביע האיגוד האירופי, ואחרי שהפועל אשדוד הודחה ביום ראשון מול דודלאנג' בסיכום צמד המשחקים בדו-קרב מכריע של פנדלים מגביע האתגר, מגיע תורה של רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully