וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: בני הרצליה ניצחה 83:92 את סטיאווה בוקרשט

הקבוצה של מיקי גורקה, כשכבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא וצפויה לסיים במקום השני, צלחה את הביקור ברומניה על אף שהעניקה מנוחה למשעור ורובין. אדום ג'קו (19 נק') ואור לאומי (18) בלטו

שחקן בני הרצליה טוריאן גרין. יוסי ציפקיס
עוד ניצחון אירופי. גרין/יוסי ציפקיס

בני הרצליה נעלה הערב (רביעי) את הופעותיה בשלב הבתים הראשון ביורוקאפ עם ניצחון 83:92 על סטיאווה בוקרטש ברומניה, אף שהעניקה מנוחה לכארם משעור ודני רובין. הקבוצה של מיקי גורקה הבטיחה את מקומה בשלב הבתים השני עוד לפני המשחק, כשגם עבור היריבה, שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא, היה מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד. ההרצליינים יסיימו ככל הנראה במקום השני, אלא אם תפתיע פריבידזה הסלובקית את אקדמיק סופיה במשחק שיערך מחר.

אם לא תהיינה הפתעות תשובץ הרצליה בבית נוסף בן ארבע קבוצות בסיבוב הבא שיכלול ככל הנראה את נאנטר הצרפתית, ביחד עם המנצחת במשחק בין טמוסקי מינסק הבלארוסית, ששיחקה במוקדמות ליגת האלופות נגד עירוני נהריה, לאפואל ניקוסיה, וקבוצה נוספת שתעפיל לשלב הבא מהמקום השלישי. משחקי השלב השני יחלו ב-14 לדצמבר.

קלעו לבני הרצליה: אדום ג'קו 19 ו-11 ריבאונדים, אור לאומי 18, ג'ף אדריאן 14 ו-10 ריבאונדים, טוריאן גרין 14 ו-8 אסיסטים, סטיבן דניס 10, חליל קנסביץ' 7, תום מעיין 7, די ג'יי שארפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully