וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט קומפאני שוב נפצע, סרז' אורייה לא הורשה להיכנס לאנגליה

בלם מנצ'סטר סיטי ייעדר מספר שבועות ויחמיץ את מנשנגלדבאך (ד', 21:45, ספ' 1), מגן פ.ס.ז' ייעדר מול ארסנל בשל המשפט שמתנהל נגדו. ליאונל מסי צפוי לחזור להרכב ברצלונה מול סלטיק

וינסנט קומפאני שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שנה קשה. קומפאני/GettyImages

המחזור החמישי בליגת האלופות יינעל ביום רביעי בערב עם שמונה משחקים בבתים א'-ד'. בחלק מהבתים נותרנו עם מאבקי מיקום בלבד, באחרים עדיין יש מלחמה על הכרטיסים לשמינית הגמר.

ארסנל - פריס סן ז'רמן (רביעי, 21:45, ספורט 5+)

שתי הקבוצות שכבר הבטיחו עלייה לשמינית הגמר, מחזיקות במאזן זהה של 10 נקודות וזה בעצם יהיה מאבק על המקום הראשון. פריס צריכה ניצחון, בעוד לארסנל יספיק גם תיקו כדי לשהות מחזור נוסף בפסגה. ארסן ונגר יחסר את הקטור ביירין, סנטי קסורלה, לוקאס פרס, דני וולבק ופר מרטסאקר הפצועים, אבל אלכסיס סאנצ'ס כנראה יוכל לשחק. אצל האורחת סרז' אורייה ייעדר אחרי שלא הורשה להיכנס לאנגליה בשל המשפט המתנהל נגדו, גם חאבייר פסטורה ואדריאן ראביו כנראה לא יעמדו לרשות אונאי אמרי.

לודוגורץ רזגארד - פ.צ באזל (רביעי, 21:45)

אחרי שצברו נקודה בודדה בארבעה משחקים, השוויצרים והבולגרים יתעמתו בקרב ישיר על המקום השלישי שמוליך לליגה האירופית. למרות חוסר ההצלחה בליגת האלופות, שתי הקבוצות בפורמה טובה בליגה והן ינסו להביא אותה למפעל היבשתי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בשיקטאש - בנפיקה (רביעי, 19:45)

ניצחון חוץ של בנפיקה יעלה אותה לשמינית הגמר, אבל לבשיקטאש יש רצונות משלה והיא נחושה לצבור שלוש נקודות ביתיות. הקבוצה המצוינת של סנול גונש עדיין לא הפסידה העונה, בנפיקה נכנעה רק פעם אחת (לנאפולי) וכל הנתונים מצביעים על משחק מותח ומסקרן.

נאפולי - דינמו קייב (רביעי, 21:45)

האיטלקים קרובים מאוד לשמינית הגמר ואסור להם לאבד נקודות נגד קבוצה שכמעט איבדה עניין לחלוטין במפעל. חוסה קאייחון, דריס מרטנס ולורנצו אינסינייה אמורים לשחק בחלק הקדמי של מאוריציו סארי, שממשיך להסתדר ללא חלוץ חוד טבעי. דינמו תנסה להציל מעט מכבודה אחרי קמפיין גרוע, אבל אם היא תפתיע ותנצח, היא תצית מחדש את התקווה לפחות לסיים במקום השלישי (ואולי אפילו במקום השני).

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
ההעפלה קרובה. אינסינייה/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - מנצ'סטר סיטי (רביעי, 21:45, ספורט1)

המשחק בגרמניה כנראה יהיה הצ'אנס האחרון של מנשנגלדבאך לעלות לשמינית הגמר; כל תוצאה מלבד ניצחון על פפ גווארדיולה ושחקניו כנראה ישאיר לחבורה של אנדרה שוברט את המאבק על המקום השלישי. סיטי הביסה את גלדבאך 0:4 במשחק ביניהן באנגליה וניצחה גם בשני המשחקים בין הקבוצות בשנה שעברה. וינסנט קומפאני, שעבר כמה מספר פציעות העונה, נפצע בברכו וייעדר מספר שבועות.

סלטיק - ברצלונה (רביעי, 21:00, ספורט 5)

התרגשות גדולה בגלזגו לקראת שובה של האימפריה הקטלאנית. סלטיק עדיין יכולה לסיים במקום השלישי, אבל בשביל שזה יקרה היא זקוקה לניצחון על יריבה ותיקה. אף אחד לא שכח את ה-0:7 של ברצלונה בסיבוב הראשון, אבל רבים זוכרים גם את ה-1:2 הביתי של סלטיק ב-2012. ליאונל מסי שנעדר מה-0:0 המאכזב נגד מלאגה בסוף השבוע, אמור לחזור להרכב של לואיס אנריקה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
צפוי לפתוח. מסי/GettyImages

רוסטוב - באיירן מינכן (רביעי, 19:00, ספורט 5)

כדי להימנע מאכזבה בדמות המקום השני בלבד, באיירן מינכן תהיה חייבת לנצח את רוסטוב ואז לעשות את העבודה במחזור האחרון נגד אתלטיקו מדריד. אבל הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא משכנעת מתחילת העונה ובשני מחזורי הליגה האחרונים גם צברה נקודה אחת בלבד. האם הגרמנים שוב יפשלו?

אתלטיקו מדריד - פ.ס.וו איינדהובן (רביעי, 21:45, 5+ גולד)

שתי קבוצות שנמצאות בתקופה לא מעודדת בליגה, ינסו להתאושש בליגת האלופות. זה יהיה המפגש הרביעי ביניהן בתוך פחות משמונה חודשים וכך זה נראה בשלושת המשחקים הקודמים: 0:0, 0:0 ו-0:1 לאתלטיקו. ההולנדים ניצחו פעם אחת בלבד ב-15 משחקי החוץ האחרונים שלהם בליגת האלופות ואם הם יצליחו לחזור מוויסנטה קלדרון עם שלוש נקודות, זו תהיה הפתעה גדולה.

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
צריך את הנקודות. אנצ'לוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully