וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: עירוני נהריה הביסה 71:90 את באקן ברס

23.11.2016 / 21:10

הקבוצה של אריק אלפסי ברחה לאלופת דנמרק ברבע השני בזכות יכולת טובה של נאש (21 נקודות) בראון (19) וגייטס (15) ורשמה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות בדרך למאזן 4:2 במפעל

טיירון נאש שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
משחק נהדר. נאש/אדריאן הרבשטיין

התקופה הטובה של עירוני נהריה נמשכת והערב (רביעי) הקבוצה של אריק אלפסי רשמה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות ושני במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, כאשר הביסה בצורה מרשימה 71:90 את אלופת דנמרק באקן ברס בחוץ. אחרי שפתחו את שלב הבתים עם ארבעה הפסדים, כעת הסגולים במאזן 4:2. ניק פאוסט הוביל אותם עם 21 נקודות, גילברט בראון הוסיף 19 ויינסי גייטס 15.

נהריה פתחה חזק ועלתה ל-2:10 מהיר, אך נתקעה התקפית למספר דקות ובסופו של דבר הרבע הראשון הסתיים בשוויון. גם את הרבע השני השחקנים של אלפסי פתחו בריצה ופתחו יתרון, אך הפעם הם לא שמטו אותו, המשיכו להיראות טוב והובילו בשיא ב-22 נקודות הפרש בדרך לניצחון על הדנים, שגם הם רשמו את ניצחון הבכורה שלהם במפעל במחזור הקודם.

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
תקופה טובה. אלפסי/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

נהריה פתחה חזק וסל של טיירון נאש במתפרת העלה אותה ל-2:10 אחרי פחות משלוש דקות של משחק, אך הדנים התעוררו בזכות 7 נקודות מהירות של אקון-פרצ'ל ועלו ל-10:11. השחקנים של אלפסי נתקעו לגמרי בהתקפה ושלשה של לארקה פתחה פער שש למארחת. נהריה יצאה לריצה משלה עם חמש נקודות רצופות של גייטס ושתיים נוספות של ברקוביץ' קבעו 21:21 בסיום הרבע הראשון. הסגולים פתחו את הרבע השני עם 0:8, כולל דאנק מהדהד של פאוסט. הפער כבר קפץ לדו ספרתי בזכות יכולת טובה של בראון לפני שלארקה צימק חזרה לתשע. המחצית הראשונה הסתיימה ב-35:42 לנהריה.

המגמה נמשכה גם בפתיחת החצי השני ונקודות של פאוסט ואנסטי הקפיצו את הפער ל-13 לזכות האורחת. כמעט ארבע דקות בתוך הרבע גם הדנים עלו על הלוח בזכות עונשין של דיוף. נהריה המשיכה לרוץ ולהנות בדרך ל-46:66 בסיום הרבע השלישי. אקון-פרצ'ל לא ויתר וצימק ל-14 הפרש, אך דאנק אדיר של בראון העלה שוב ל-20. בסיום 71:90 מרשים לנהריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן עירוני נהריה ניב ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
8 אסיסטים. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני נהריה: ניק פאוסט 21, גילברט בראון 19, יינסי גייטס 15, ניק פאוסט (7 ריבאונדים) 12, איבן נסטרנקו 10, ערן אסנטי 5, ניב ברקוביץ' (8 אסיסטים) וסטו דגלאס 4 כ"א, דרווין קיצ'ן שותף ולא קלע.

הובילו את באקן ברס: דוון אקון-פרצ'ל 23, תומאס לארקה 16, מייק גסל 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully