וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מירור" קבע: השער של ערן זהבי אמור להיות מועמד לפרס "שער השנה"

אחרי שפיפ"א פרסמה את עשרת המועמדים לפרס פושקאש, "מירור" האנגלי מצא עשרה מועמדים אלטרנטיביים ובראשם השער של זהבי מול מכבי פתח תקוה: "מספרת מדהימה, הביטו והעריצו". צפו בביצוע

one

בווידאו: המספרת של זהבי מול מכבי פתח תקוה

שער המספרת של ערן זהבי במדי מכבי תל אביב מהעונה שעברה נכלל ברשימה של "מירור" כאחד השערים שאמורים היו להיכנס לרשימת שערי השנה בעולם. אתמול (שני) פרסמה פיפ"א את עשרת המועמדים לתואר שער השנה, שמהם ייבחר הזוכה ב"פרס פושקאש", לשער היפה ביותר שנכבש ב-2016.

על פי "מירור" האנגלי, "מצאנו כמה שערים אדירים שאנחנו לא מאמינים איך הם נשארו מחות לרשימת המועמדים לפרס הגדול", כשעל המספרת של זהבי מול מכבי פתח תקוה בעונה שעברה נכתב "מספרת באמת מדהימה, מעל הראש, במהלך משחק בליגת העל הישראלית.. הביטו, העריצו, ותנסו להבין איך הוא בכלל הצליח להציב את הגוף בכזאת זווית".

המועמדים של ה"מירור"

בשנה שעברה הדהים וונדל לימה האלמוני מברזיל וזכה בפרס, שמוענק בזכות הצבעות גולשים. הפעם ינסה ליאונל מסי, שהפסיד ב-2015 על קו הסיום את התואר, לזכות בו, אך שוב צפויה לו תחרות לא קלה.

מסי מועמד על השער שלו בחצי גמר הקופה סנטנריו מול ארצות הברית, בעיטה חופשית אדירה לחיבורים. גם חברו הטוב ניימאר נמצא בין עשרת המועמדים, על שער נפלא מול ויאריאל. השער היחיד מיורו 2016 שנכלל ברשימה הוא של האל רובסון קאנו הוולשי, ברבע הגמר מול בלגיה, כאשר דווקא הביצוע האדיר של ג'ארדן שאקירי, המספרת מול פולין בשמינית הגמר, נותר בחוץ.

דור מיכה ערן זהבי מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
קיבל כבוד. זהבי/ברני ארדוב

עוד ברשימה: מוהד פאיז סוברי המאלזי, עם בעיטה חופשית לא הגיונית, סימון סקראב מפינלנד עם בעיטת עקרב, דאניוסקה רודריגס הוונצולאנית, מארלון מקורינתיאנס, הלומפו קקאנה מדרום אפריקה עם ביצוע מחצי מגרש, סאול מאתלטיקו מדריד והשער הנהדר שהעיף את באיירן מינכן מליגת האלופות ומריו גספר, שחקן נבחרת ספרד הצעירה.

המועמדים של פיפ"א

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully