וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ובאר שבע טרם חתמו על הסכם השיווק

22.11.2016 / 16:51

דאגה בקבוצות הקטנות? הטוטו דורש חתימה של כל קבוצה בנפרד לפני שהסכם השיווק ייכנס לתוקף. הקבוצות הבכירות מתמהמהות, אך מרגיעות: "נחתום בקרוב". גם חשבת האוצר עוד לא חתמה

מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
"רוצים לקרוא את ההסכם באופן יסודי"/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

ראשי הטוטו דורשים חתימה של כל קבוצה בנפרד על הסכם השיווק החדש ולא מסתפקים בחתימה של מנהלת הליגה. לוואלה! ספורט נודע שבשבוע שעבר התכנסו כל ראשי הקבוצות בישיבה במנהלת הליגה בנושא ודנו שוב בהסכם השיווק. הפועל באר שבע ומכבי תל אביב לא חתמו מיידית על החוזה. הדבר העלה חשש אצל כמה ראשי קבוצות, בייחוד אצל ה"קטנות" שזקוקות לכסף באופן מיידי, שהכספים יתעכבו בשל העובדה ששתי הקבוצות הבכירות עדיין לא חתמו. עם זאת, גם בבאר שבע וגם במכבי תל אביב לא מתכוונים לעכב את העניין.

גורם במכבי תל אביב אמר: "נכון שעוד לא חתמנו על החוזה, רצינו להתעמק ולקרוא אותו באופן יסודי. אחרי שנקרא אותו ייתכן שיתעוררו שאלות, אך מבדיקה ראשונית שלנו לא עולה שצריך לקרות משהו דרמטי שיבטל או יעכב את ההסכם". גם בבאר שבע צפויים בימים הקרובים לחתום על ההסכם. אגב, לפי גורם במנהלת גם החשבת הכללית של האוצר עדיין לא חתמה על ההסכם כך שגם אם הקבוצות כבר היו חותמות, הכספים לא היו מועברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully