וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעריים: אלי מחפוד פוטר, ניר קלינגר חוזר לנהל מקצועית

22.11.2016 / 15:50

המנהל הספורטיבי שהיה מחוץ לעניינים לאחרונה, התבקש על ידי הבעלים, אלדד פרי, לחזור לקדמת הבמה לאחר שנפרד מהמאמן הקודם. קלינגר יאמן זמנית עד שימנה מאמן קבוע

המנהל המקצועי של מכבי שעריים, ניר קלינגר. קובי אליהו
חוזר לעמוד על הקווים. ניר קלינגר/קובי אליהו

מכבי שעריים, נועלת טבלת הליגה הלאומית, ביצעה היום (שלישי) שינוי נוסף על הקווים כאשר הבעלים אלדד פרי הודיע על סיום דרכו של המאמן אלי מחפוד אחרי פחות מחודש בתפקיד. ניר קלינגר, ששימש כמנהל הספורטיבי, יאמן את הקבוצה ולצדו יהיה הקשר סלים טועמה שמיעט לשחק העונה.

בהודעתו כתב פרי: "פניתי לניר קלינגר כדי שיחזור וייקח את מלוא הסמכויות המקצועיות, אחרי שהשנה זז הצידה ולא היה שותף מלא להחלטות שקיבלתי. לאחר פניות רבות הוא הסכים להיות הסמכות המקצועית הבכירה והיחידה בקבוצה, על אף שידוע לי שקיבל הצעות מליגת העל. עד חלון ההעברות יש לנו שישה משחקי ליגה קשים ואז קלינגר יוכל לעשות את השינויים המקצועיים הדרושים כפי שימצא לנכון בסגל הקבוצה. בשלב זה לא ימונה מאמן חדש וקלינגר וטועמה יובילו את הקבוצה".

שעריים נמצאת במקום האחרון בליגה הלאומית, אחרי שצברה ארבע נקודות בלבד ועדיין לא ניצחה ב-11 מחזורים. קלינגר יהיה המאמן השישי שידריך את הקבוצה מרחובות תוך קצת יותר משנה. קדמו לו ארז בנודיס, עידן בר און, קובי רפואה, ירון הוכנבוים ומחפוד, שהשיג נקודה אחת בארבעת מחזורי הליגה בהם עמד על הקווים.

את הבכורה שלו על הקווים יעשה קלינגר ביום שישי הקרוב מול הפועל ירושלים בנס ציונה, כששעריים תנסה לצמק את הפער מחוף מבטחים שעומד כרגע על שבע נקודות.

אחד השחקנים שכבר קיבל פנייה מקלינגר הוא עאהד עזאם, ששוחרר בשבוע שעבר מהפועל חיפה ונחשב לשחקן חופשי. הקשר מתלבט, אך נוטה להיענות להצעה מהפועל עכו שחפצה גם היא בשירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully