וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקורבן של לאו מסי": בספרד תוהים מה עובר על פאקו אלקאסר

מאז שצורף לברצלונה בפגרה, החלוץ בן ה-23 לא הרשית ובמשחק האחרון בו שותף אפילו לא נגע בכדור. במדריד מאשימים את מסי, שבקושי שיחק לצידו: "הוא לא מעוניין בו, אז נותנים להם לשחק בנפרד"

one

ברצלונה מתכוננת למפגש מול סלטיק (רביעי, 21:45), כשברקע דיווחים הולכים וגוברים על אכזבה מפאקו אלקאסר. החלוץ בן ה-23 הוחתם בברצלונה בקיץ בקול תרועה רמה תמורת 30 מיליון יורו, אך מאז שעזב את ולנסיה הוא מתקשה לתת תוצרת. אלקאסר מלכתחילה הגיע בתור האופציה הרביעית בחוד של ברצלונה אחרי מסי, סוארס וניימאר, אך גם הוא לא ציפה שאחרי שמונה הופעות הוא לא ימצא את הרשת אפילו פעם אחת. במשחק הליגה האחרון מול מלאגה הוא קיבל צ'אנס די נדיר לשחק בזמן שסוארס ומסי נעדרו, אבל לא נגע בכדור אפילו פעם אחת ב-31 דקות על הדשא.

"אלקאסר הוא הקורבן החדש של מסי בברצלונה", נכתב ב'אס' המדרידאי הבוקר. "הדבר הראשון שפאקו אמר כשחתם בברצלונה הוא שעליו ללמוד את מסי ולהבין איפה הוא אוהב לקבל כדורים. הבעיה היא כזו: בכל פעם שאלקאסר מקבל הזדמנות לשחק, זה בלי מסי. וכשמסי לא משחק, כולם שואלים למה".

בסך הכל, אלקאסר היה על המגרש לצד מסי במשך 81 דקות בלבד מפתיחת העונה. "כדי לחזור להיות פקטור, אלקאסר זקוק ליותר דקות לצד מסי. אבל נראה שלאו בעצמו לא מעוניין לשחק לצידו, אז נותנים להם לשחק בנפרד", נכתב.

פאקו אלקאסר שחקן ברצלונה. GettyImages
כלום לא הולך. אלקאסר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully