וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 אלף ליש"ט על כל הצלה: פתיחת העונה המשעממת של טיבו קורטואה

צ'לסי דוהרת, והשוער נשאר מחוסר עבודה: מתחילת העונה נבעטו לעברו 17 בעיטות בלבד והוא שמר על רשת נקייה בששת המשחקים האחרונים. בשקלול המשכורת שלו, מדובר ב"שוער הכי רווחי בהיסטוריה"

טיבו קורטואה שוער צ'לסי. רויטרס
עוד יום בלי עבודה. קורטואה/רויטרס

דייגו קוסטה ואדן הזאר מקבלים את רוב הקרדיט על פתיחת העונה המרשימה של צ'לסי, שאחרי 12 מחזורים ניצבת בראשות טבלת הפרמיירליג עם 28 נקודות. אבל יש לדהירה של הבלוז יש גם "קורבן": טיבו קורטואה. ב-12 המחזורים הראשונים צ'לסי ספגה תשעה שערים בלבד ובששת המשחקים האחרונים כלל לא נרשם שער לחובתה. השוער הבלגי בן ה-24 נראה די משועמם העונה, אולי בזכות הגנת הברזל של הקבוצה, שהשתפרה משמעותית בחלק הזה של המגרש מאז בואו של אנטוניו קונטה.

בסך הכל, מתחילת העונה נבעטו 17 כדורים בלבד למסגרת של קורטואה. בשלושת המשחקים האחרונים הטבעת סביבו התהדקה עוד יותר, והוא נאלץ למתוח איברים פעמיים בלבד. המשחק הכי "פעיל" של קורטואה העונה היה מול מנצ'סטר יונייטד, בו הוא רשם חמש הצלות.

כשלוקחים בחשבון את השכר השבועי של קורטואה - 120 אלף ליש"ט - מתקבלת תמונה משעשעת למדי. "בחישוב גס, קורטואה מרוויח 100 אלף ליש"ט על כל הצלחה. בקושי בוחנים אותו העונה", נכתב ב'דיילי מייל'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully